Kleintje mooi hoor meid!! LF, ik heb van de week deze testen ook gebruikt. De dipstick vond ik echt waardeloos. De midstream beter, maar bleef en blijft lichter dan die van kv. Ik zou hier graag een foto plaatsen maar werk even vanuit een tablet en heb geen idee hoe dat werkt.:x:x Verder is het inderdaad nog erg vroeg dus ik durf nog niks te zeggen.
Zwanger super gefeliciteerd joh echt een wonder!! Hier alweer 4 jaar geleden te horen gekregen dat ik met mijn man geen kinderen kon krijgen (ook niet met icsi) nou je ziet in mijn onderschrift hoe vaak ik zwanger ben geworden.. wonderen bestaan!
Zag je banner, even heel wat pagina's teruggezocht.. wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid wat super!
Babyengel, dank je wel lieverd! Senso, dank je wel. Kom er nu achter dat om de een of andere vage reden de app naar de gsm worden geladen ipv tablet, snap er niks van. Kan ze wel naar mijn eigen mail sturen,maar dan staan ze natuurlijk nog steeds niet hier op zp........
Weet niet op welke tablet je zit Esther? Met ios 6 op de ipad kan je wel gewoon op de normale manier uploaden, de voorgaande ios via apps alleen.. weet niet hoe het werkt bij andere tablets. Voor zulke dingen zijn tablets niet handig
Vanmorgen getest met kv 2voor5 en dit is het resultaat vraag me alleen af of hij donker genoeg is....Jeetje wat een geduld moet een mens hebben. De onderste is trouwens van donderdag is een vroege test van zwanger en kids. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=284