Beverly mooie testen hoor, gefeliciteerd. Mooney dank je wel voor het plaatsen van mijn testen! Schatje dat je bent! Nou dat zijn dus mijn testen, inmiddels nog duidelijker. Blij dat ze er eindelijk op staan haha
Voor de dames die gisteren ook op mijn testen hadden gereageerd: Mijn ovulatietest van vanmorgen is weinig tot niks te zien op de test.. Vind het wel een beetje vreemd allemaal.. Kunnen mensen ook een eisprong hebben, met een iets donkere test maar niet HELEMAAL positief!? liefs
Dames aan jullie het verzoek om me weer met twee beentjes op de grond te zetten. Zien jullie iets? Ik zag hem wel direct maar volgens mij is het lijntje niet roze. Ik plaats hem toch zodat ik het van me af kan zetten. Alvast bedankt!
Eliz ik zie duidelijk een 2e streepje maar kan idd niet zien of hij roze is. Stond hij er al binnen afleestijd?
Wie wil kijken of dit positief is? Ik had eerder al een (licht) positieve test met Matcare Ultra (woensdagochtend). Vandaag met Clearblue plus dus volgens mij ook positief (2 dagen voor NOD), maar Kruidvat 2v5 zag ik net echt maar een heeeeeeel licht schaduwstreepje op (ik twijfel zelfs óf ie er wel staat aangezien ik m niet op de foto krijg ). Wat denken jullie?
Ja ik zag hem direct, krijg hem alleen nu pas goed op de foto. Ik test dinsdag weer, mocht dat nodig zijn. Ik heb dit helaas zo vaak en toch krijg je stiekem hoop.
het licht valt een beetje vreemd en door het palstic wat ervoor zity zie je het nu niet zo goed eigenlijk.. Kun je niet gewoon in het daglicht een foto maken?
De test is pas positief als hij net zo donker is. Het is volgens mij jouw eerste cyclus na het verwijderen van je spiraal? Dan kan je cyclus ook langer duren dan de gemiddelde 28 dagen. Wanneer test je eigenlijk? Ochtendurine is minder geschikt voor een ovutest. Ook moet je minimaal 2 uur niet plassen en niet drinken voor je de test doet.
Hey, ik heb de test uit elkaar gehaald en in daglicht gefotografeerd. Die blauwe is dus de clearblue test. De tweede foto is van woensdag van de Matcare Ultra. Volgens mij is die wel positief, maar die heeft ook minder hcg nodig.
die cb mnoet je gewoon zo laten zitten zoals die hoort... Maar je matcare is niet echt roze of wel? En loopt ook niet door toch?
Matcare is roze, al is het misschien niet zo goed te zien op de foto. Streepje loopt ook helemaal door en stond er binnen de tijd. Maar die CB maakt me aan het twijfelen!
@eliz: ik zie wel vaag een lijntje (wanneer ik de foto vergroot) maar ik kan inderdaad ook niet zien of hij nou wel roze is of niet... @maere: ik zie eigenlijk ook niet veel... Cb plus staat er wel een beetje om bekend dat ze vage lijntjes kunnen geven. Wanneer deze positief is dan is hij ook meteen wel wat duidelijker als dit. Als ik jou was zou ik toch nog even afwachten, vind het wel erg vaag voor 1 dag voor nod. Posi testers: gefeliciteerd