Het zou natuurlijk kunnen dat je er qua tijd net naast zat met testen. Ik had heel vaak net-niet positieve testen van bv sensitest maar wel een smiley op de cb digi. Ivm echo's weet ik dat ik netjes iedere maand een eisprong heb gehad. Ik heb in het afgelopen jaar volgens mij maar een keer een ovutest gehad waarvan de teststreep net zo duidelijk of zelfs duidelijker was als de controlestreep.
Wat vinden jullie van deze test??? Is waarschijnlijk 1 a 2 dagen voor nod....weet het niet zeker! De foto is niet helemaal duidelijk....kreeg m niet scherp!!
ik zie wat, de kv 2v5 zou ik ook doen, deed ik nl ook, en daarna een cb digitaal haha. voorzichtig gefeliciteerd
Bedankt! Ja denk dat dat het is inderdaad! Want heb hem denk ik dus wel gevoeld.. Kreeg in een keer steken, die ik al HEEEEL lang niet meer had gevoeld haha.. Dus denk dat het toen mijn ei is geweest. gister dus.. Maar test voor de zekerheid nog even verder..
In shock!!! In de eerste ronde waarbij ik ovutesten gebruik; zie resultaat!!!! Ik gebruikte dus ovutesten en bleef doortesten om te kijken of en wanneer ze echt lichter zouden worden. Zondag en maandag veel buikpijn en de afgelopen dagen steeds meer misselijkheid en pijnlijke borsten. Toen werden de ovutesten ook weer donkerder!? Ik dacht eerst: huh? En toen ging er een lampje branden en testte ik 6 dagen voor NOD (hier had ik een topic over geopend) al héééél licht positief. En gisteravond de bovenste twee testjes op de foto!!! Ben nog wel gereserveerd; het is nog steeds erg vroeg (3 dagen voor NOD) Grtz een blije maar ook 'geschokte' Pinda83