hij is ook wel heel licht maar bij me dochtertje testen ik pas posi met 3 dagen overtijd en dan was ie maar iets donkerder als deze
Goedemorgen meiden. Zo, ik heb eindelijk mijn laptop terug dus kan nu zelf mijn testen laten zien dat ze donkerder worden Het is nog geen knaller, maar bij mijn zoontje kreeg ik pas een week na nod überhaupt een streepje, dus ik ben blij. En aangezien mijn cyclus wel wil wisselen van 27 dagen tot 35 dagen en ik nu op dag 34 zit vind ik het netjes Zo, nu eerst even terug lezen. Bekijk bijlage 284843
Ben je meteen na de bevalling begonnen met temperaturen dan? Want je was 5sept toch bevallen. (Dacht ik gelezen te hebben) Ik zie ook niks in je test en hij zou wel duidelijk moeten zijn aangezien je 31okt een licht positieve test had. Succes!
ook ik zie geen streepje staartje maar ik heb dus ook zo een lichte streep die ik maar niet op beeld krijg.. dus gewoon over paar dagen weer testen misschien is hij al duidelijker dan? succes!! gefeliciteerd nieuwe zwangeren! MOOI!
Vanmorgen weer een streepje nu al iets duidelijker! Ben nu op het werk als ik thuis ben probeer ik weer een foto te maken ik ben zo happy!! :-D
Spannend Nala, zie net je pendel (laatste regel bedoel ik dan) en die had het bij mij ook goed dus ik duim hoor!!
Ik zie ook bij staartje een streep hoor! Heel licht. Gewoon morgenochtend nog eens testen! Gefeliciteerd Esther en Nala!!
Gisterenavond even 10 minuten veel last van mijn onderbuik. Gisterenmiddag had ik ook een klodder slijm. Gisteren en eergisteren een zo goed als donkere tweede streep, vandaag weer een lichte streep.
Nou dames ik heb ook een tuur testje 1e is na 5 minuten de 2e naar 2 uur. Ik weet niet helemaal zeker of vandaag me nod is kijk naar me handtekening. Verschil in dagen van cyclus vandaag zou ik me nod hebben met een cyclus van 30 dagen.
sassie, dat ziet er uit als een duidelijke EISPRONG! hihi Enne Girl. Ik zie wel iets op de 2de foto en dan 2de test... Duim voor je!