hij lijkt wel duidelijker te worden .. Toch nog een slag om De arm maar zou doortesten en hoop dattie mooi duidelijker word !
Weet niet welk merk dit is maar volgens mij geven die wat later posi, streepje is goed te zien dus zeker wel zwanger, gefeliciteerd
Zoals iedereen al zegt die Predictor geeft vaak vals positief, als kv en CB nega zeggen ben je of te vroeg of niet zwanger.. probeer het zaterdag anders nog even met een kv'tje.
Bedankt voor het kijken. Gister avond geklust, is het dan beter om vanavond weer te klussen of morgen pas weer?
Om de dag is beter omdat het zaad dan meer levende cellen zou hebben, maar denk dat vanavond geen kwaad kan hoor. Denk dat de zaadjes van gisteren al voldoende zijn geweest.
Hallo, Na de vage streepjes op de Kruidvat test van gisterenmiddag en vanochtend, heb ik toch maar een Clearblue digitaal gedaan. En die zegt ZWANGER 1-2 !! Dus zelfs met zo'n vage streep op de KV test krijg je met middagurine al een positieve Clearblue. Andere dames succes met testen!
na het afgelopen jaar een paar keer vals positief getest te hebben mag ik eindelijk een duidelijke test plaatsen... we kunnen het nog steeds niet geloven...
gefeliciteerd zeg!! dir kruidvat test zo wat een mooie streep ! dat is duidelijk! alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd........