weet jij hoeveel hcg hij in je urine meet? ik had namelijk 2 lichte streepjes met de predictor maar de digitale clear blue gaf nog negatief aan.. is de predictor early gevoeliger of is het gewoon een vals streepje?
@Margha zeker positief, en vanaf de positest is de eisprong in 24 - 48 uur, dus als je morgen klust is dat zeker een goede timing, en inderdaad beter om de dag.. veel plezier @Annedore ik zie (bijna) niks........ nu weet ik dat het soms in het echt duidelijker is dan op de foto, dus misschien speelt dat mee. Maar dan nog is het heel erg licht, ik zou er zelf nog niet al te hoopvol van durven worden, zeker niet als je NOD al morgen zou zijn.. maar je weet maar nooit, ik hoop het wel van harte voor je dat hij over een paar dagen mooi duidelijk is! @deb gefeliciteerd!! en mooi he die 2-3 weken dan! ik heb laatst bij een vroege miskraam ook de 1-2 weken gehad maar daar zou ik nu al niet meer blij mee kunnen zijn :S ik hoop binnenkort ook een mooie 2-3 of 3+ te mogen zien geniet ervan!
deze is van net. Buiten de afleestijd lijk ik nu soms wel iets te zien...... (er zitten er twee in een pakje dus ik dacht dan nog maar een vandaag he) Zien jullie iets of niet?
Heb je geen foto van de predictors? Helaas geeft deze vaak streepjes terwijl je niet zwanger bent. Deze kun je beter niet gebruiken Ik zou een kruidvat kiezen ... En wachten tot je nod heb je een licht streepje op een kruidvat dan pas de cb met indicator doen. Hoe gevoelig precies de cb is weet ik niet maar ik zie m vaak hier met zwanger als de streepjes nog licht zijn op andere testen dus vrij gevoelig is die test!
nee langer hoor, uurtje of zo. heb paar foto gemaakt. zal ze zo in 1 keer plaatsen. edit: het wordt donker wil niet echt lukken, die foto die ik plaatste was wel de duidelijkste.
Hoi Meiden Kunnen jullie aub naar deze test kijken het is echt een tuur test in het echt is hij duidelijker. De testen hiervoor waren negatief dus kan niet van vorige zwangerschap zijn. Bedankt alvast Bekijk bijlage 285452
Ja daarom maak ik mij zorgen maar geef al vanaf het weekend sochtends over en rillerig krampen in mijn buik, hoofdpijn, emotioneel maar voel mij niet echt grieperig. Ben zo bang andere dochter is net 1 jaar geworden
Nee ben nog steeds niet ongesteld na de bevalling en al die klachten mijn man ziet de streep van een afstand maar ben testen gewend met een streep net zo donker als de controle streep Owja en ik geef geen BV
maar nou ben ik natuurlijk heel brutaal, sorry, maar je mag toch geen sex hebben tot zes weken na je bevalling? Ivm herstel ed?
Ivm infectiegevaar. Brenda: Ik zie trouwens ook een tweede streepje. Ik ben nog brutaler.....waarom geen bescherming gebruikt? Bedoel het niet verkeerd hoor, maar nu zit je heel begrijpelijk in de stress.... Er was van de week nog een topic van iemand (Staartje) wiens dochtertje begin september geboren is en nu dus ook al weer zwanger is. Na een bevalling schijn je heel erg vruchtbaar te zijn. Hoop voor je dat het meevalt!
Ik was met 4 weken al zodoende hersteld dat het geen pijn meer deed en nu komt het de assistente van de huisarts zei dat ik zolang ik nog vloei niet vruchtbaar ben en dat ik beter de pil niet al kon nemen omdat hij anders niet betrouwbaar zou zijn dus beter eerste dag van je menstruatie. Wij hebben 1x onveilig gevreeën terwijl ik nog vloeide en dit is 2 weken geleden en opeens na een week begon ik steeds meer bekende kwaaltjes te krijgen en nu dit. En nu hoor ik van andere dat je wel vruchtbaar ben juist na de bevalling en dat je zolang je vloeit nog geen sex mag ivm infectie gevaar dit is mij dus niet verteld Wij doen zowiezo morgen opnieuw en test en gaan daarna na de HA en daarna opzoek naar een nieuwe HA