Als je vloeit mag je zeker geen sex hebben. Er zitten dan nog wondjes in je baarmoeder. De kans op een infectie is dan zeer zeker aanwezig. De eerste weken mocht ik niet eens op blote voeten lopen en niet met de sokken waarmee ik liep in bed gaan liggen. En ja waarom als je het dan perse al wilt doen geen bescherming?
Hallo meiden, allereerst deze test is niet van mij maar van een vriendin vn mij. zij is rond eind september ongesteld geweest, maar nie zoveel als normaal.. nu zou zij ongeveer een a twee week trg weer ongesteld moeten worden maar werd ze niet,,dus hebben we vandaag net getest, en deze uitkomst.. ze wou graag weten of jullie konden zien of ze al langer zwanger is bv 5/6 of net 3/4 we gaan morgen bellen naar de gyn voor een afspraak maar ze is een beetje in shock nu ... vandaar onze vraag hier....
het is wel een echte knaller. je kan clearblue doen, de digitale om te zien hoelang ze zwanger is. maar de gyn kan dit ook wel vaststellen. gefeliciteerd met je vriendin
Ik heb vandaag deze ovulatietest: Bekijk bijlage 285493 Positief zou je zeggen.. Alleen heb ik een miskraam achter de rug (29 oktober begonnen met bloeden en afgelopen maandag negatieve zwangerschapstest). Kan het dat mijn eisprong nu al in aantocht is? Heb voor de zekerheid gelijk erna nog een test gedaan en deze was ook positief.
Ja ze kan ook gewoon pas 4 weken zijn ... dat zie je niet aan deze test Gewoon even uitleggen aan de gyn misschien maken ze vroeger een echo want alleen aan de hand daarvan weet je hoe ver je bent... Of tussendoor al een cbdigital doen
rebellefleur, ziet er posi uit. Kan ook zijn dat je nu vruchtbaar bent, ondanks je miskraam. Heb vaker gehoord dat je dan vruchtbaarder bent! Sterkte meis!
Ik denk dat als je een negatieve zwangerschapstest hebt dat je hcg zo laag is dat hij op een ovutest niet zo zou knallen? Ik denk dus dat er eisprong in aantocht is. Met hoeveel weken heb je een miskraam gehad? Hoe lang waren je cyclussen voor je miskraam?
Dan is ze misschien al langer zwanger....ga er wel vanuit alhoewel dit ding altijd maar een indicatie is. Maar met je verhaal erbij wat je zei is ze vast al langer zwanger!