Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moeilijk je moet m iets verderaf neme dan wordt de foto meestal scherper hoor...
    Maar ik meen wel iets te zien....wil je graag helpen maar je foto's zijn te slecht helaas.....
    Maar je zietmtoch ook opmje camera of telefoon hoe scherp je foto is voordat je m neemt?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihihi...ja ik weet het niet.....moeilijk....misschien nog een foto nemen zonder omhulsel:)

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere!!

5. XPertjeX

XPertjeX Lid

5 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb hem gesloopt en scherp gekregen maar zie nu helaas zelf dat het niks is :(

Bijgevoegde bestanden:

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee idd geen streepje sorry:(

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Deze foto is goed ;) dacht op die tweede wat te zien maar hier niet.. Even paar dagen afwachten

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
  10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Merryl: gefeliciteerd :)!!
    @XpertjeX: ik zie helaas ook niks! hopelijk snel een knaller!
    @Lydia: dank je :D

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @pinda wat geweldig een mooi en goed kloppend hartje gezien hoop dat alles goed blijft gaan en wens je een geweldige zwangerschap toe

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt, lief van je :)

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36

poeh.. schrikken dan Brenda, ik denk ook iets te zien, héél licht..
    maar het is je dus al 1x 'overkomen' zo vlot, en nu weer? vind ik wel heel onverstandig om er zo mee om te gaan...

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik zie geen 'knaltest' ertussen maar dat verschilt ook wat per persoon, ik denk dat dit inderdaad de piek is geweest
    heb je ook symptomen van een ovulatie gevoeld denk je? (kan je vaak merken aan je afscheiding bijv.)
    als je te erg twijfelt kan je nog even doortesten want het kan best wel schommelen

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Pinda, wat een super goed nieuws dat je echo toch goed is!! Gefeliciteerd en geniet van alles!!

@Posi testers, gefeliciteerd!!

16. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    @Ros; thanks! Ja, heb nu vollere borsten en had idd zondag/maandag meer afsch. Dus ik denk van wel, maar de lichte streepjes maken me wat onzeker. Mn cyclus is nog niet zo steady, vandaar... Ik ben dan bang dat ik helemaal geen eisprong heb gehad, maar dan zou ik toch ook geen streepjes gehad moeten hebben misschien? Vind dit lastig! Thanks again!

17. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Onze tweede is bewust!
    Wij hebben met MMM onze eerste dochter gekregen na 2,5jaar en wij willen beide niet veel leeftijd verschil en omdat het bij ons toch lang duurde besloten wij niet meer aan de pil te gaan.
    Opeens na 2 maanden had ik toen een positieve test in handen maar was dus wel gepland.
    Nu willen wij wachten en hebben 1x onveilige sex gehad omdat condoom niet paste ( is voor ons eerste keer met condoom ). Dus zo onvoorzichtig zijn wij niet vind ik zeker niet omdat ik aan de dokter advies heb gevraagd en die heeft ons verkeerd voorgelicht.

18. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik mijn ovutest hier ook even plaatsen?

Heb net getest voor het eerst. Vandaag is de 10e dag na de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Cyclus weet ik nog niet, was 4 jaar geleden 28 dagen (ben na de zwangerschap van mijn dochtertje nooit meer ongesteld geweest ivm verklevingen die onlangs zijn opgeheven. Mijn laatste menstruatie was dus de eerste sinds bijna 4 jaar...)

Wat zegt deze test: helemaal niks of dat er wel iets zit aan te komen?

Bijgevoegde bestanden:

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja brenda maar als je niet zwanger wlt worden moet je dan ook maar geen sex hebben toch?

20. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ja daar heb je een punt het is ook bij 1x gebleven en waren er van overtuigd dat het geen kwaad kon zo zei de huisarts het in iedergeval de condoom was meer voor het zekere maar ik kom hier niet om discussie;s te voeren die komen vanzelf als ik weer zwanger blijk bij familie.
    Ik kom alleen om naar mijn test door jullie te laten kijken bedankt!

Deel Deze Pagina