Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3841 unexpectedmom, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Sammie, met 7 dagen had ik echt nog geen duidelijke test. Alleen een vaag 2e streepje wat ik niet eens op de foto kreeg. Zo'n streepje hoeft op zich niks te zeggen. 7 DPO is gemiddeld pas de innesteling. (op internet zeggen ze soms al veel eerder maar ik heb in de echte medische boeken gekeken). Pas bij 11 DPO had ik een streepje die iets meer zei. Maar ook die kreeg ik niet op de foto. Bij 14 DPO was het pas duidelijker. Dus nog even volhouden. Je kunt eventueel een vroege test gebruiken zodat je op 10 DPO kunt testen, let daarbij wel op dat ze maar bij minder dan de helft van de zwangere vrouwen een zwangerschap kunnen aantonen.

Ingrid, bij mij werden ze ook steeds donkerder met de minuten zeg maar. Doe morgen anders nog een testje van een ander merk. Kruidvat 2v5 zijn erg goed! Ik denk overigens wel dat je zwanger bent hoor ;) zo'n duidelijke streep. Alleen voor je gevoel wil je het natuurlijk duidelijk bevestigd zien.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sammy ik duim voor je

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    thnx meiden:D

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    duidelijk hoor, mooie test zo een paar dagen voor NOD! maar is nog erg vroeg natuurlijk, hopelijk is hij over een paar dagen mooi donker!

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @sammy ik zie ook heel vaag een 2e streepje op je testen, spannend! hoop ook voor jou dat ze mooi duidelijk positief zijn over een weekje!

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoi meiden,

ik kom ook even hier,

ik heb een onregelmatige cyclus en weet dus ook niet wanneer mijn nod is, mijn langste cyclus is 36 dagen dat zou betekenen dat het a.s. woensdag zou moeten zijn, maar hij was altijd max 32, maarja nu dus 36 dus misschien deze maand opeens wel nog langer ik heb werkelijk geen idee,

* wij zijn niet bezig voor een kindje dus ik heb ook geen idee wanneer eventueel mijn ei of wat dan ook geweest is.

nu merkte ik afgelopen week een paar klachten die ik normaal niet heb,
    * zeer pijnlijke borsten ( lijkt net of ik schraafwonden heb op de borsten)
    *gevoelige tepels
    *misselijk
    *spugen
    *moe
    * slecht slapen
    *bultjes op de tepels
    * aders over de borsten en op de tepels die normaal niet zichtbaar zijn

bij een naderende ongie heb ik normaal alleen steken in de buik en enorm zin in chocolade en bankhangen :p

dus ik dacht laat ik eens een test doen,

nu weet ik niet of ik wel of niet wat zie...... wanneer ik de foto donkerder maak lijk ik wel wat te zien.... maar dit zou ook de zogenaamde pennestreep kunnen zijn ?

wat vinden jullie ?

7. Popkoorn

ik krijg de foto's niet groter sorry

* oh ik zie dat ik 1 foto ook geroteerd heb :p nja maakt niet uit denk ik.

8. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mejojo, even goed in de gaten houden. De symptomen die je noemt zouden heel goed op een zwangerschap kunnen duiden. Je kunt eventueel om de paar dagen testen als je niet precies weet wanneer je NOD is.

Ik bergrijp dat deze eventuele zwangerschap niet geplanned is, dan moet je voor de zekerheid even rekening houden met zaken als alcohol drinken, roken en medicijn gebruik. (geen alcohol, niet/nauwelijks roken, geen ibuprofen of asperine ed). Zie nu dat je al 2 kinderen hebt, dus je weet hoe of wat. Zou het welkom zijn?

9. Popkoorn

het is indd niet gepland, maar als het zo is dan hebben we een enorme verrassing gekregen ;) het zou dan ook gewoon welkom zijn.

volgens mij heb ik de foto trouwens wat groter kunnen krijgen,

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Duimt voor de onduidelijker testers!

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

je hebt tegenwoordig ook van die extra gevoelige ovutesten van sensiset ofzo.. misschien dat die wat meer uitkomst brengen?

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dames had dinsdag een foto geplaatst met 2 testjes met 2 vage streepjes. Helaas zat het niet goed vandaag ongesteld geworden.

13. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Jammer girl.....

14. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Opzich is alcohol niet erg, zolang je vruchtje niet een bloedband met je (placenta) heeft.
    Die ontstaat pas met 6 weken geloof ik.
    Mooi van de natuur toch!! :D
    Maar ik zou me niet bezatten.... ;)

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mejojo: Ik ze streepje hoor!
    Girl1988: Jammer :(

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hmmm ja moeilijk...morgen maar weer testen?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kan geen tweede streepje ontdekken eigenlijk

18. Popkoorn

ik heb even gele streepjes gezet waar ik denk dat ik het streepje zie.

19. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Ik zie hem! Heel in de verte.. alleen bij de kruidvat testen staan ze bij mij altijd dichterbij de controle streep..

:)

Deel Deze Pagina