Ik zie em ook! Over een paar dagen knalt ie waarschijnlijk een stuk meer Een voorzichtige proficiat vanuit hier!
ja daar kan ik dan weer niets aan doen dat ze daar niet horen ik zeg alleen waar ik denk dat ik een streep zie
Ja maar jij bent blijkbaar overtuigd van je testje en ik zeg alleen dat daar geen tweede streepje hoort te staan op een kruidvat test.... Is gewoon niet goed doorgelopen denk ik.....dus negatief.
Spannend, zag wel laatst in een ander onderwerp dat iemand ook testen van KV waar de streepjes op een andere plek stonden... Misschien nog een testje doen morgen?
@Mejojo, die test is niet goed doorgelopen volgens mij! Dus ik denk dat je die als negatief kan beschouwen
Maar de ruimte tussen de streepjes moet dan wel niet zo groot zijn het kan wel eens dat de strip anders in de casette zit.
Aaaaah thnx meiden.. krijg goede hoop ervan omdat jullie ook allemaal een licht streepje zien hihih... misschien morgen ochtend nog even testje ertegen aan gooien en anders overmorgen dan moet ie als et goed is donkerder zijn... Thanx voor jullie reacties!!!!! Liefff
@mejojo dit is niet de juiste plek voor deze discussie....maar uhm.....waarom niet beter opgepast dan als het zo gevaarlijk is?
@Lov23.. in mijn boekje is dat een impertinente vraag... @Mejojo.. ik zie een streepje maar niet op de juiste plaats. Ik zou opnieuw testen dan weet je meer. Ik hoop voor je dat het zal worden wat jij wilt
Ik treed Lov23 bij. De teststreep staat mi te ver af vd controlestreep. Met een dergelijke medische achtergrond zou ik trouwens nr de HA gaan voor een bloedafname.
De pil werkt bij mij niet ivm de medicijnen spiraal word afgestoten en aanvraag voor baarmoeder verwijderen of steralisatie is 3 keer afgewezen door de cz omdat ik 23 ben blijft over met condoom of geen seks En neem me nu niet kwalijk maar geen seks zie ik echt niet zitten En met condoom kan er weleens wat misgaan ja sorry hoor En wanneer ik stop met mijn medicijnen kan ik best een zwangerschap uitdragen maar stoppen met de medicijnen is weer gevaarlijk voor mij ik moet dan 2 keer per week naar ziekenhuis en de laatste weken daarblijven dus het zou allemaal best kunnen maar het zou geen keus zijn die we zelf bewust zoudn maken omdat we 2 kindjes hebben die ook hun aandacht nodig hebben van mama
@Mejojo.. ik vind het heel aardig dat je het toelicht.. ik hoop dat je weet dat je niemand een verklaring schuldig bent. Nog een keertje testen met een digitale denk ik...
je neemt me de woorden uit de 'mond' Mojojo, ik denk ook wel een streepje te zien, alleen staat hij idd op een rare plek. Ik denk dus niet dat hij positief is; maar idd voor de zekerheid later nog een testje wagen
dat weet ik wel.... maar ik weet ook dat veel mensen ( heb ik het niet perse over het forum) denken : joh als het zo gevaarlijk is waarom kijk je dan niet beter uit, en dan voel ik me toch geneigd om mezelf een beetje te verdedigen want zo simpel ligt het niet