Gefeliciteerd voor alle positieve testers Morgen mijn nod, vandaag wit slijm maar ook krampjes ben er bang voor!
Ik denk het wel, maar heb je niet nog meer ovutesten gedaan? Dit is maar van 3 dagen? Of waren die sowieso nega dat je ze er niet op hebt gezet.
Nou succes met klussen dan maar die andere zag er idd al goed uit, kan zijn dat ie morgen nog donkerder is dan zal de cb ook weer een smilie geven.
Mooi hoor super! Bij deze alvast van harte gefeliciteerd.. hoop dat alles goed blijft gaan! En is idd nog niks over te zeggen of het er 1 of 2 zijn, als je snel hcg aanmaakt test je snel donkerder en dat is van meerdere dingen afhankelijk.
Dank, BabyEngel! Ik test morgenochtend inderdaad maar nog een keer. Kan gelukkig laat naar mijn werk morgen!
Hoi meiden, wil graag jullie mening. Deze maand voor het eerst begonnen met clomid, heb een hoge temp en pijnlijke borsten kon niet meer wachten met testen... dom natuurlijk want nu nog onzekerder de test in t doosje is van kruidvat, binnen 5 minuten een zichtbaar streepje maar heeeeeel licht. Omdat ik dacht aan een indroogstreepje een test van sensitest gedaan, test met het hartje. Door de weerspiegeling van het venster niet zo duidelijk maar na slopen lijk ik toch een lichtroze streepje te zien!? Wat denken jullie? Alvast bedankt voor jullie reacties Meg
Sorry voor de schuine foto maar met mn mobiel geplaatst, kan helaas niet draaien. Hoop dat jullie het toch kunnen zien...