Voor de rest van de nieuwe zwangere dames natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Heb weer een paar hele mooie testen gezien. Voor de dames in onzekerheid duim ik verder!
Als je al een positieve (digi) test had dan springt je eitje binnen 24-48 uur. Het kan inderdaad zijn dat je test nu nog "positief" is. Je zult zien dat hij nu weer iedere dag meer afneemt. Ik hoop dat het raak is voor je..succes!
Ik test morgen zeker opnieuw. Gewoon ook voor mijn gemoedsrust. Want geen van de testen is met ochtendurine gedaan. Maar ik verwacht maar niet veel.
Hallo lieve meiden vanavond om half 7 is moeders voor moeders geweest en zie hier de test hij kan volgens mij niet duidelijke ben zo blij
Heb een beetje duidelijkheid. Heb een volledige miskraam gehad, en mijn baarmoeder en alles er om heen ziet er prima uit. Aan de baarmoeder te zien ben ik nu in de 4e week van m'n cyclus. Het kan dus zijn dat ik opnieuw zwanger ben en dat daardoor dus die test positief is. Ook kan het zijn dat m'n cyclus/lichaam nog zo van slag is dat ik daardoor vals positief test. Heb over 2 weken nogmaals een echo, mits de test dan nog positief is. Of de 2e bloeding een menstruatie is geweest kunnen ze dus niet met zekerheid zeggen. Klinkt allemaal een beetje vaag, en dat is het ook. Maar ben blij dat binnen alles er goed uit ziet!
Kwam even op dit vroege tijdstip kijken of Hellen al wakker was.........nog niet dus, blijft spannend....... Voor de testers vandaag, succes hé meiden, laat die positieve testen maar komen!!!!
Posi testers: Gefeliciteerd meiden @helen: wat raar want streepje was best duidelijk bah Hier moet ik maanden bloed laten prikken om te kijken of m,n ei geweest is.. Straks nog maar ovu test doen..