Pom.. Duidelijk nu he idd lekker genieten Ros.. Wauw gefeliciteerd Die CB is wel duidelijk ja, alleen op die van kv zie ik eigenlijk vrijwel niets! Lov.. Jammer van je test, hopelijk heb je gauw een positieve in handen Gefeliciteerd met je dochter trouwens Nadija.. Lijkt idd niet goed doorgelopen. Vervelend zeg die onduidelijkheid
Hallo dames. Ik heb even een vraagje . Ik heb vanochtend een testje gedaan . Maar verder niet gegeken ... Lekker gaan winkelen Ik kwam thuis en de test lag er nog Ik keek en daar stond een streep . En in negatief ook . Ik begreep er niets van . aan een vriendin laten zien en zei zag hem.meteen Hij was echt.duidelijk Maaar ... N had k er een 2 druppels water in gedaan .. En toen werd het streepje minder duidelijk . Niet op de foto te krijgen met avond licht . Nu mijn vraag .. is het dan een indroger ?
Hoogst waarschijnlijk wel , geen mogelijkheid om dat op die test te achter halen. Nieuwe test doen! Succes , X Joyce
Het is ook nog wel vroeg 4 dagen voor nod dus misschien dat ie morgenochtend duidelijker is? In ieder geval nog een x testen ja en dan een foto maken
Nee..ik heb nog geen posi ovu test gehad. Hij is zelfs zo licht dat ik amper een streepje zie. Mijn borsten worden wel wat gevoeliger en af en toen wat gevoel in mijn buik dus hij zal een dezer dagen wel donkerder worden
Nu wil ik eindelijk wel eens een foto plaatsen van mn knallers Ben er zo trots op! Zijn testen van de afgelopen 4 dagen, de onderste is van vandaag, dus precies 4 weken. Wat denken jullie ervan
Hij is niet goed doorgelopen en toch zie ik wel waar de streep moet staan, vanaf de onderkant zie je wel een gedeelte ervan. Ik zou een nieuwe (2v5k) doen. Ik duim voor je