Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Posi-testers: gefeliciteerd meiden!

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Volgens mij zijn de KV2v5 testen helemaal niet meer zo gevoelig. Ik was enorm in de stress omdat die van mij in sept niet donkerder werd. Bleek een BBZ te zijn. Dus ik was bevestigd in mijn idee. Testen niet donkerder was dus een aanwijzing. Alleen... Toen werd een andere meid van 't forum hier zwanger en die had ook geen dikke vette strepen. Testlijn was minstens de helft vager als de controlelijn. En zij heeft bloed laten prikken. Hcg was toen al boven de 450!!! Dus... bij die stomme kruidvat testen zegt de kleur van het streepje helaas niet meer zoveel.

Heb daarom zelf vandaag zo'n + test gedaan. Wel duurder, maar hier heb ik in elk geval een duidelijk resultaat. Ook goede testen zijn de vroege testen van zwanger en kids. Niet de cassettes (die zijn echt waardeloos) maar de midstream, met de blauw/paarse dopjes. Vandaag bestellen met iDeal is waarschijnlijk morgen al in huis...

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lieverd kijk eens naar mijn testjes, ik had pas op dag 31 terwijl ik alstij een cyclus heb van 26 dagen een donkerdere streep mar nog geen knaller!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Geen stress, heb je al eens middags getest!
    Mijn testen waren namelijk middags donkerder als ochtend!

6. Sakura

Sakura Niet meer actief

Voor mij de volgende keer geen testen meer van 123thuistesten.nl. Niet om ze af te kraken maar ik vind ze persoonlijk erg lastig. Ik ben nog maar sinds kort begonnen met ovulatietesten dus ben er nog niet zo'n held in, maar ik vind dat het controle lijntje erg onduidelijk is. Ik heb gehoord dat die van zwanger&kids beter schijnt te zijn?

Bijgevoegde bestanden:

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Onewish: hoop het zo erg voor je meis!!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hmm
    Nee dat denk ik ook ni ..

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend :D

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind het ook klote testen;)
    Toen ik de ronde erna zwanger&kids besteld had,had ik meteen een duidelijke test bij eisprong en was ook meteen zwanger.

11. Voor 15 DPO vind ik 'm netjes hoor.
    Zo jammer dat je niet gelijk kan zeggen of het goed blijft gaan he :( bij mijn dochter* knalden de testen enorm maar ja dat is ook niet goed afgelopen.

12. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ah ik ben dus niet de enige :)
    Ik heb nog 24 testen liggen dus ik maak deze eerst wel even op voordat ik nieuwe ga bestellen.. had metteen een pakket besteld wat achteraf niet zo slim bleek :)

13. Goed nieuws! Hopelijk blijft ie gewoon lekker donkerder worden!!

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brademarie.. Gefeliciteerd, lekker duidelijk zo:D

Annabeth.. Mooie test:D gefeliciteerdd!

Lov.. Balen van je witte test, maar eerst maar kijken of die ongi echt wel komt..

Babywish.. Moeilijk te zeggen nu, test over 2 dagen nog eens. Hopelijk is het dan stukken duidelijker..

Wies.. Oeehh wel even een foto plaatsen als je er tijd voor hebt, ben wel benieuwd:D

Sakura.. Ik heb dat eerder gehoord en gezien bij deze testen. Ik gebruikte de ovu testen van zwanger&kids inderdaad. Waren bij mij altijd erg duidelijk, knaller was ook goed te onderscheiden hier van de rest:)

15. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep weet het nog ;)
    GEFELICITEERD!!!

op 15 dpo zag die van mij er ook zo uit!

16. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov ik hoop dat je te vroeg was!

17. Als je NOD morgen is vind ik 'm wel heel licht ja :(

18. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Jammer Lov!!!

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je niet gewoon te vroeg? In het begin is het streepje altijd licht. Ik heb 2x te vroeg getest en beide keren even vaag. Maar uiteindelijk rond NOD wel wat duidelijker en toen steeds donkerder. succes meid

Deel Deze Pagina