Gefeliciteerd Mamsie! Ik durf nog niet, zit immers nog vier dagen voor mijn nod, dan geeft CB denk ik nog niets aan?
Dames even jullie hulp, Wanneer is m,n ei geweest..??? Vandaag bij de FA geweest en deze heeft een echo gemaakt en er waren duidelijk geen rijpe follikels meer te zien, maar nu heb ik dus geen flauw idee wanneer ongeveer m,n ei geweest is..?!?! Jullie een idee..??
nou, hier toch nog mijn test van vanmorgen. de onderste is van gisteren, toch al best duidelijk verschil...toch? ga het langzaamaan geloven,hihi. zou ik morgen al een cb digitaal met indicator kunnen doen denken jullie? Uploaded with ImageShack.us
@starry: bedankt voor t kijken meid.. Ik denk zelf ook dag 17 toen stond m,n bmm ook echt open.. De dag ervoor iets open en de dag erna weer dicht
Mamsie.. Duidelijk, helemaal met die cb erbij Mamaloe.. Ik zeg gefeliciteerdd Wies.. Jaaaaa dat ziet er goed uit Maybe.. Ik vind CD 17 het duidelijkst dan...
ja ik denk wel dat de CB ook al positief zou aangeven, mijn 2e streepje was destijds lichter en kreeg ook al 'zwanger 1-2 weken' gaaf zeg, -voorzichtig- gefeliciteerd!
Voor de nieuwe zwangere: van harte gefeliciteerd!! WIES: WAUW!!!!!! Gefeliciteerd meid!! Lov, ik duim kei hard verder voor je hoor!!! Voor de twijfelaars, hou vol meiden, hopelijk snel duidelijkheid!! Hier mag ik morgen voor de eerste echo. Eigenlijk vrijdag, maar zit me zelf zo op te vreten en dat kan ook niet echt gezond zijn. Tot nu toe geen bloeding meer gehad, maar wel bruine smurrie (sorry). En ja ik ken alle verhalen en ken alle theorieën, maar ja dan gebeurd het jezelf en verander je in een stress kip........ Morgen meer, maar voor nu bedankt voor het duimen lieve meiden!!!!!
dank je esther! Ja ik heb het ook gehad beide keren! En dan zit je zo in de stress.....bruinverlies is gewoon *** Maar spannend morgen je echo......ik duim voor je!