ik zie inderdaad vaag een 2e streepje, spannend! heb zelf wel slechte ervaring met de Etos test, heb ook eens zo'n streepje gehad en was niet zwanger.. maar dat was wel iets buiten de afleestijd.. hopelijk is het voor jou goed nieuws!
ik zie een echt heel licht streepje, maja kreeg hem niet op de foto. ik wacht gewoon nog even af zolang ongi wegblijft heb ik hoop zondag probeer ik het opnieuw
Nou had ik gisteren een licht streepje op de kruidvat testen bij ruim vier dagen voor nod, vanochtend de gok genomen en een cleurblue test gedaan, en ziehier het resultaat! Ik vind het nog zo onwerkelijk!
Jenn.. Ik zie niks sorry. Anne.. Ik zie hem wel ja,spannend. Anders even een kruidvat testje doen? Die van 2 voor 5? Succes Mamaloe.. Jeeehh gefeliciteerd,zo is het nog duidelijker hihi
He meiden ff een vraagje ik zit nu op sensitest en zwanger en kids te kijken. Welke ovulatie Testjes zouden jullie aanraden? Xxxxxx
anne, ik zie hem ook, ook al is een geen scherpe foto. ben benieuwd over een dag of 2. mamaloe, woow, das mooi, al 4 dagen voor je nod! super, kan niet duidelijker!
Dit zijn mijn tests van gisteren de 1e is denk in een minuutje na het druppelen van de laatste druppel en de 2e van een paar minuten later. Kruidvat test trouwens.
Ga jij het proberen met ovulatietesten ondanks PCOS? Laat je me weten hoe dat gaat? Ik zit er over te twijfelen, want het schijnt toch dat dat biij PCOS niet zo goed werkt?