Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ga ik ook doen.
    Maar als ik vandaag moest komen had ik niet getest.
    Ik wacht vandaag/vannacht af of m'n ongie gaat komen.
    Dan test ik morgenochtend.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ben benieuwd!!!

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

dat je het zo alng volhoud babywisch, ik had al lang getest!
    hoe lang is lf normaal!?

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @mamavand: Verschilt, tussen de 12 en 16 ongeveer.

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Oh nee, esther, wat erg. :( doe rustig aan meid, neem er de tijd voor. Heel veel sterkte.

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Esther: Sterkte, meis!

7. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Esther ik weet niet wat ik zeggen moet, echt verschrikkelijk dit! Naarmate de tijd vorderde gisteren des te banger is werd voor dit.... heel veel sterkte meid, bah wat een rotnieuws!

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel lieve meiden voor de hartverwarmende berichtjes!!!

Ben gelukkig weer thuis en moet een week bedrust houden.
    Vanmorgen is me verteld dat het echt op het randje was want mijn buik zat al vol vocht en bloed. Eileider was al aan het scheuren en stond echt op springen.
    Dus het had ook veel erger af kunnen lopen. Ik ben dus ook heel blij dat mijn zoontje dadelijk zijn mamma kan knuffelen.

Verder is er al heel wat afgejankt, geef ik ook echt aan toe.
    Maar als ik er over nadenk over wat had kunnen gebeuren dan relativeert dat de boel wel even.

Gelukkig sta ik onder goede controle.
    Mocht ik het opnieuw zwanger worden (eerst herstellen natuurlijk) te lang vinden duren dan gaat gyn me gelijk erbij helpen zonder verdere vragen.
    Mocht het dan een keer gelukt zijn krijg ik per direct bij de eerste positieve test een echo om de plaats te controleren.

Maar ja dat is iets voor later. Eerst goed aansterken en mijn zoontje straks suf knuffelen als die door oma wordt thuis gebracht. Vriend heeft gelukkig vandaag en morgen vrij dus hoef me niet te bewegen de eerste vier dagen.

Nogmaals dank jullie wel meiden.
    Ik spreek jullie snel weer!! Ik vergeet jullie natuurlijk ook niet!

9. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Jeetje Esther!
    Wat een nare bedoelig zeg!!!
    Fijn dat alles goed is afgelopen!!!
    Veel sterke de komende tijd!

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Precies meid, dat is toch op dit moment, hoe vervelend alles ook is, misschien wel het aller belangrijkste op deze wereld. Dat je zoontje lekker met mama kan knuffelen en dat ze op tijd zijn geweest!

Klopt, je krijgt dan tussen 5 en 6 weken een echo. Eerder kunnen ze helaas niks zien. Ik zit nu in de spanning. Ben 4,5 weken zwanger en heb in augustus/september een bbz gehad. Ik vertrouwde het toen zelf niet, die zwangerschap en na veel gedram en hcg prikken, mocht ik met 5w6d een echo. De gyn zei toen dat er een te klein vruchtje in mijn BM zat en stuurde me naar huis. 's Avonds werd ik gebeld, uitslag van mijn hcg was binnen. Grote paniek want een te klein en al overleden vruchtje kon dat niet hebben veroorzaakt. 48u later terug, andere gyn en die zei direct: dat in de bm is geen vruchtje maar een pseudoring. Ik had allemaal bloed in mijn buik en mijn rechter eileider was 2x zo dik als de linker. :( Alleen mijn hcg was die dag lager dan de 48u ervoor en ze hebben bij mij niet ingegrepen. Ik moest twee weken lang 3x per week naar het ziekenhuis voor controle en uiteindelijk heeft mijn lichaam alles zelf opgelost. Aan de ene kant ben ik daar enorm dankbaar voor. Aan de andere kant knaagt het. Wat nou als er iets niet goed was met mijn eileider... dan zit dat ding daar nog wel en dan kan ie ook een volgend vruchtje de doorgang belemmeren...
    Daarom ben ik ook zo blij dat de controle na een bbz zo goed is. Je kunt idd gewoon met een positieve test al bellen en een week later mag je dan langskomen. Voor de 6 weken in elk geval. :) Dat geeft wel een stukje rust, hoe eng ook.

Ik wil je nog maar weer een keer heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je snel herstelt van je operatie en dat je door de tranen heen ook de relativering vast kunt houden en vooral heel veel met je zoontje kunt knuffelen. Als je er nog eens over wilt praten mag je me altijd een privé bericht sturen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte Esther nogmaals....je kunt ook zo weinig zeggen nu:(zou een hoop willen zeggen om je beter te laten voelen maar weet niet wat...

Sterkte :(

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Sterkte Esther. Heftig zeg.

13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb gisteren en vandaag voor het eerst ovulatietesten gedaan en volgens mij is hij vandaag positief. Zouden jullie mij kunnen vertellen of het echt positief is en wanneer ik dan het beste kan klussen. Is allemaal nieuw voor me en aangezien we nu al 6 mnd bezig zijn hoop ik dat het op deze manier gaat lukken.

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja ik dnek ook positief en anders morgen!

@ babywish hoeveel dpo zit je nu?

15. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik had vandaag iets raars, kruidvat testjes gekocht en deed de test volgens de gebruiksaanwijzing, netjes 4 drupjes urine. Nu verscheen er de eerste minuut helemaal geen streepje, dus ook de controle lijn niet :( Toen na 2 minuten begon heel erg langzaam het controle lijntje én het tweede streepje op te lichten. Na ongeveer 4 minuten werd de controle lijn pas donkerder, en pas na de afleestijd zo donker als hij hoort te zijn. En het tweede streepje was vrijwel verdwenen :(

Ik deed dus nog een test, PRECIES hetzelfde alleen deed de controle lijn er nog langer over om te verschijnen. Iemand wel eens hetzelfde meegemaakt?

Bekijk bijlage 288312

Nog een foto van één van de testen:

Bekijk bijlage 288319

Heel apart.. nu weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben ;) Toch nog maar even afwachten dan.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd gek! Ja deze testen zijn zo onbetrouwbaar als de pest nu natuurlijk....stom!

17. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Inderdaad stom! Eindelijk mezelf ertoe gezet testjes te kopen ;)...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff hahahaha....niet leuk. Maar cb testen kopen dan hahaha

19. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Das raar prinsessa!!!

Suc6 met wachten/testen!

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Esther, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte en hoop snel op een kleine op de goede plek.

Deel Deze Pagina