Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Esther wat heftig allemaal, heel veel sterkte denk aan je. Dikke knuffel

2. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    @princesa: ik heb ook net getest met kv. Ook net gekocht en duurde bij mij ook heel erg lang voordat er een controle streep kwam. Zijn ze tegenwoordig niet meer betrouwbaar?

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

luna ik heb dat ook geha dhoor!
    Wat was de uitslag.
    Ik ben namelijkw el echt zwanger!

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Die stomme testen van Kruidvat zijn volgens mij veranderd. Als ik je een tip mag geven: Ga naar etos en haal daar de testen van Test Point. Daar heb je ook 2 cassettes van voor ongeveer 5 euro (5,03 geloof ik). Ze geven een positief resultaat binnen een minuut en je moet 3 minuten wachten voor je een negatief resultaat bevestigd ziet. Ik heb ze gisteren gebruikt en ben echt heel blij met deze testen. Hier heb je tenminste wat aan. Geen gedonder meer met die stomme KV dingen (ik had 't zelfde als jij, controlestreep ook pas na 1 minuut).

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ehh en op die onderste zie ik een tweede streep! :D

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Wat die KV testen betreft.... Ik heb dit in september ook gehad en toen werd de teststreep ook maar niet donkerder. Dikke stress en achteraf bleek ik een BBZ te hebben. Maar later had een andere vrouw van het forum ook van die rare lichte testen en zij had bloed laten prikken en had al een hcg van boven de 450. Toch bleef haar tweede streep licht. We hebben het er toen over gehad en waren ervan overtuigd dat de testen inderdaad zijn veranderd. Ik gebruik ze liever niet meer.

Zoals ik hiervoor aangaf: Die van Test Point (te koop bij Etos, 2 cassettes voor 5,03 euro) zijn een heel goed alternatief. Je kunt ze ook online bestellen. Deze zijn het:
    Cassette Zwangerschapstest (2 stuks)

Ik had er mijn knaller mee gisteren, met middagurine. Resultaat zie je al na een minuut.

7. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties dames! :) Ik ben dus niet de enige met dit "probleem".

Annabeth, gefeliciteerd!! en bedankt voor de tip! LunaKirsten, was jouw test negatief? Hoop dat je gauw een positieve test in handen hebt!

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Die is nog niet positief, teststreep moet echt even donker of donkerder dan de controlestreep zijn. Bij mij zijn ze altijd donkerder (kan nu alleen ff geen foto plaatsen vanaf telefoon).
    Dus nog even doortesten!

Liefs

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dank je Wendy. Ik ga gewoon doortesten en dan zien we het wel. Ik was er ook niet zeker van maar het kwam al in de buurt. Is de eerste x dat ik de testen gebruik dus heb nog geen ervaring ermee en dan wordt je toch wat onzeker. Daarom is het ook zo fijn dat dit forum er is :). Wordt die test bij iedereen donkerder of kan het zo zijn dat de een bv minder hormonen in z'n urine heeft dan de ander? Bij de een is nl ook een zwangerschapstest al bij de eerste nod super positief en bij de ander pas na een week over tijd.
    Wendy ik hoop dat we snel een positieve andere test hebben:)

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Zit op 15 dpo vandaag.

Misschien morgen naar de etos voor die test point.

11. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Bij mij hangt het van het merk af... Matcare geeft altijd twee strepen en bij positief is de streep donkerder. Dat vond ik lastig. Bij de blauwe van 123 ovulatietesten worden ze nooit even donker. En mijn zusje heeft nooit een tweede streep behalve in haar LH-piek en dan is het streepje licht. Dus het is idd verschillend per persoon.

Die van jou worden donkerder en zijn bijna even donker. Ik gok dat dat morgen nog komt, misschien overmorgen, maar kan nu ook gaan aflopen idd. Gewoon klussen. :D Zaadcellen kunnen gemiddeld 72 uur overleven en je eitje veel korter, dus vooraf klussen kan zeker de moeite waard zijn!

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Zou ik zeker doen! Ik duim hoor!!!

13. Jeetje mina meid wat ontzettend schrikken en klote!! Opluchting dat het nog nèt goed is gegaan zo. Maar 't blijft natuurlijk verdrietig. Sterkte en knuffel. Doe jij maar even rustig aan en opknappen!

14. Is al donker aan het worden, maar nog niet positief. Denk wel dat ie binnen 1-2 dagen posi is. Gewoon lekker regelmatig blijven klussen om de dag wordt aangeraden.

15. Prachtig meid, zie een knaller met 16 DPO, dat wordt sowieso geen vmk hoor! Van harte! Duim dat alles goed blijft gaan!

16. Netjes, gefeliciteerd hoor!

17. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hey meiden,

Ik heb even jullie ogen nodig... Ik ben niet bezig om zwanger te worden, maar omdat ik laatste tijd wat vage klachten had heb ik gister kruidvat 2 voor 5 getest, en negatief. Vanavond tweede testje voor de zekerheid ook maar even gedaan. En nu kwam er direct een 2e heeeel licht streepje zichtbaar. Ik kon nou niet duidelijk zien dat het een even brede streep was als de controlestreep... maar ben een beetje in verwarring nu.

Zien jullie iets op de foto?

18. nono

nono Niet meer actief

Heb 'm ff voor je in negatief gezet. Ik denk eigenlijk dat het niks is.

19. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Thanks nono, ik twijfel echt onwijs. Krijg het niet lekker op de foto. Als ik zo met blote oog kijk zie ik namelijk wel een streepje staan. Ik las hier dat de kv 2 voor 5 tegenwoordig ook niet meer alles zijn, dus heb net ook maar die cassettes van test-point besteld.

Ik zal even kijken of ik de test duidelijker op de foto kan krijgen...

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Thanks voor je input. Net nog een test gedaan en ze zijn nu even donker dus het zit er idd aan te komen. :). Dat wordt klussen. Gelukkig is dat geen straf. Raar hè dat het zo verschilt pp en per test. Maakt het er niet makkelijker op helaas.

Deel Deze Pagina