Goedemorgen again, Zojuist de tweede test gedaan, zie foto . Lijkt mij duidelijk dat het vanavond Jip en Janneke champagne wordt ipv dat wijntje . Hrt controle lijntje is veel donkerder dan afgelopen donderdag. Net zo donker zelfs als de teststreep . Groetjes
Hoi babywish, ik denk dat die test van mij ook vals positief is hoor. Heb trouwens ook endometriose. Wat een rotziekte soms toch he. Veel sterkte met alles!
Is geen,streepje van een positieve test is niet goed doorgelopen en zo opgedroogd en nu lijkt het een streepje....
Stond in de bijsluiter dat je de cb plus al 4 dagen voor nod kon doen en een gevoeligheid heeft van 25 mlu. Toch maar even langs etos voor testpoint dan ? En nu weet ik niet of ik nog steeds moet doorgaan met utro, want test was negatief, dus dan zou ik mogen stoppen toch ?
Bekijk bijlage 288443 Bekijk bijlage 288444 Wat denken jullie? Ik zal morgen ongesteld moeten worden.
op de streepjes testen zie ik niks.... Op je kruistest meen ik wat te zien...is het streepje even breed?
Ja het streepje is even breed en in het echt ietsje duidelijker dan op de foto. Hij is links wel wat donkerder dan rechts maar ik zie het hele blauwe streepje heel licht.
Even jullie info nodig. Ik heb net de test van vandaag gedaan Die geeft naar mijn idee een dikke positieve streep aan gister avond heb ik een 2 e test gedaan 23-11/1.is van de ochtend en 23-11/2 van de avond Helaas is het klussen vanmorgen niet gelukt maat gister avond wel Zou het voldoende kunnen zijn of gaat mijn maand voorbij Hoor graag jullie reactie
Zou denk ik inderdaad test point halen. Is echt goed. Over de plus testen lees je verschillende dingen. Ik heb eentje van kv met een plus gehad en de plus is nu een paar dagen later helemaal weg!!! Net CB digital met indicator gedaan en die zegt: zwanger 2-3. Ik zit volgens mij 18 dagen na mijn eisprong dus het klopt netjes. Dus ja die kun je ook nog dien want de digitale met indicator is gevoeliger... Maar zou eerst voor Test Point gaan. 2v5 en duidelijk, wat wil je nog meer. Ik duim door!