Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

dank je wel meid voor het kijken. Manlief gaat maandagochtend naar de etos.

2. Loe

Loe Niet meer actief

en voor degene die een oordeel had over het vroege testen: sommige mensen hebben daar een reden voor. Bijvoorbeeld maar als ze hart patient zijn en veel medicatie slikken die niet mogen bij een eventuele zwangerschap. Misschien zou ik iets minder snel oordelen....

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik oordeel niet, dat is gewoon mijn mening. medicatie of niet jouw test wordt echt niet eerder positiever zeg maar. En wanneer je iets hebt en je wilt zwanger worden dan lijkt me dat het het controle staat. 6 dpo gaat je gewoon niks vertellen.

4. Hier ook zo dat het telkens anders was.. voor 6e x zwanger en heel vaak zwanger geworden met maar weinig klussen. Van mijn dochter* 3 dagen voor eisprong omdat ik pas de dag erna zag dat de ovutest posi was. Als het kan niet te veel forceren, je hoeft niet ineens iedere dag te klussen als je in je vruchtbare periode zit. Gewoon morgen een poging wagen als je man zin heeft ;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het gaat niet over ie testje maar ben het hier wel deels mee eens.;)
    Als je medicatie slikt wat slecht is voor een zwangerschap is dat niet zo slim.

Over vroeg testen zeg ik niks:) ik begon ook al vroeg.
    En dat heeft niks te maken met de reden van hierboven maar gewoon met ONGEDULDIG zijn en daar is niks mis mee:p:)

6. Loe ik zie op 1 foto een heel erg vaag streepje.. waarbij ik twijfel of het een streepje is.. maar zou ff om de dag blijven testen dan moet je vanzelf merken of ie donkerder is. Het is wel zo dat op 6 DPO een streepje zelden te zien is maar 'k snap dat je er zo vroeg mogelijk bij wilt zijn. Succes meid

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Wacht dat zeg ik niet helemaal goed en ik wil niet dat het verkeerd overkomt. Ik bedoel meer dat of je nou wel of niet aan medicatie zit, mocht die schadelijk zijn moet je al voor je zwangerschap daaraan denken en dan is twee weken naar je dpo vroeg genoeg en ook gewoon duidelijk genoeg. Al die heel vage testen hebben namelijk ook weinig zin en maken niks duidelijk. Dus als je iets hebt en medicatie hebt oid en je wilt zwanger worden dan is dit in samenspraak met je behandelend arts en die weet wel wat en hoe je het moet doen. Ik hoop natuurlijk dat ie positief is!

8. Loe

Loe Niet meer actief

#4888 Loe, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2012
    Sommige mensen hebben geen keus ivm medicatie slikken. Maar ja, ik had inderdaad nog weinig kans vandaag. Voor de rest: maandag zal ik meer weten misschien.;)

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Sorry maar ik ben geen dom wicht en sta open om te leren. maar wat ik niet wet of ken dat weet ik dus niet als iemand het me niet verteld. Ik begrijp en respecteer jouw keuze als je dat niet wilt vertellen (meen ik echt soms ben je moe van het vertellen van je verhaal) maar ik daarom blijf ik bij de info die ikheb dat 6 dpo geen zin heeft, het is misschien nog niet ingenesteld zelfs. dus kan negatief aantonen terwijl je wel.zwanger bent. het lijkt mij dat je daar met je behandelaar over spreekt en dat je dus pas bij een positieve test (die je krijgt net voor if naar je nod) stappen onderneemt.
    Maar dat is gewoon mijn nuchtere visie als leek. maakt niet dat ik duim dat je hoop.uitkomt

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Hmm quote ging niet helemaal lekker zie ik. Maar echt moet iedereen voor zich zelf weten, alleen vind ik 6 dpo echt te vroeg en dat betekent niet dat je het niet mag doen, maar als mensen dat hier op zetten, mag ik daar toch ook wat over zeggen? ;)

12. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik voeg me bij jou, ik snap je mening hoor.
    Het is namelijk zo een domper als je te vroeg test en negatief test. Vaak genoeg maken wij (lees: vrouwen) onszelf helemaal gek daarmee.

Ik nam mezelf dan ook voor om niet eerder te testen dan na me NOD. Ik was nog laat want ik teste pas 8 dagen overtijd voor het eerst...Het resultaat staat in me onderschrift :D

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    ja en toen je het deed was het wel echt duidelijk denk ik? :p
    en een hele mooie en fijne zwangerschap toegwenst. als je niet al te veel klachten hebt is het echt het bijzonderste wat je kan meemaken!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zal die vsn 8 dpo hier dan maar niet plastsen. Ik vraag alleen of je een streepje ziet,niet wat je vindt vsn mijn testgedrag. Maar ga je gang,ik plaats m wel ergens anders,heb geen zin in dat betweterige.

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Gewoon plaatsen Loe.
    Ze zal er heus niet meer op reageren dat heeft ze nu gisteren al duidelijk gemaakt hoe ze erover denkt.
    Kom maar met je testje :)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zal die vsn 8 dpo hier dan maar niet plastsen. Ik vraag alleen of je een streepje ziet,niet wat je vindt vsn mijn testgedrag. Maar ga je gang,ik plaats m wel ergens anders,heb geen zin in dat betweterige.

17. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Loe,

Stoor je niet aan de mening van een ander, ik ben nl wel benieuwd naar je test van 8dpo, gewoon plaatsen hoor!

18. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik heb 5 dagen voor Nod een positieve test gehad en dat was geen tuurtest hoor. Het is dus wel mogelijk. Gewoon plaatsen.

19. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar Loe zit op 6 dpo dat is dus 8 dagen voor nod he, kan wel hoor, maar is erg vroeg, maar ik ben ook een ongeduldig vrouwtje en begrijp haar goed, en zeker in combinatie met medicatie o.i.d begrijp ik haar wel....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou meiden......discussie klaar toch?
    Nog testjes...?

Deel Deze Pagina