marleen ik zie wel wat!! loe als het voor je gezondheid zó belangrijk is en je ligt toch in het ziekenhuis, dan kunnen ze toch ook een bloedtest doen? ik zie wel héél vaag iets op je test.
Ziet er wel erg bewerkt uit idg.....maar ik zie nogmaals geen positieve test Over 2 dagen nog maar eens testen
@Loe: Ik meen ook wat te zien. En Berbels idee vind ik wel goed, kun je niet vragen om een bloedtest?
Loe het lijkt alsof het contrast van de foto ontzettend hoog is gemaakt. Vind het geen overtuigend streepje als ik eerlijk ben.
Loe ik zou ook vragen voor een bloedteat als je toch al in het ziekenhuis ligt kleine moeite extra dan toch?
ik zou me bezwaard voelen als er niets te zien is en dan toch een bloedtest aanvragen. Lijkt me dan wat nobeler plan zelf nog een testje te doen eventueel.
Dat kan ik me ook goed voorstellen... Het is wel zo dat je in het bloed alles ziet, dus bijv. Ook een hcg waarde van 6. Dat pikt een test nog niet op, maar bij niet zwangere vrouwen is het hcg onder de 3. (Meestal zelfs minder dan 1). Maar goed, snap dus ook dat je je bezwaard voelt. Moet je direct van je medicatie af als je zwanger bent? In dat geval zou je even sneaky kunnen vragen of het zinvol is om een zwangerschap zo vroeg mogelijk op te sporen? Hihi probeer maar even mee te denken.
Ik kreeg vannacht een mailtje prive van iemand die wel een streepje zag, maar geen 'zin' meer had om dat hier te melden ivm mogelijk reacties. En dan weer een discussie te krijgen. Heel jammer vind ik dat. En ik bedankt je welhartelijk voor je mail. (of je nu wel of niet een streepje had gezien hoor). Ik vind ook wel dat er fel gereageerd wordt maar wil ook geen discussie uitlokken, dus laat mijn test maar voor wat het is. het zal vanzelf wel duidelijk worden.
Snap even niet waar dit vandaan komt en vindt het behoorlijk overdreven. Dus alleen omdat anderen je streepje niet zien zijn we fel
Ik lees al een behoorlijke tijd mee, en wil alleen maar zeggen; Laat iedereen in zijn waarde... De een twijfelt en zet zijn test hierop, misschien veels te vroeg, maar vraagt of iemand iets ziet. Het feit dat iemand reageert is gewoon een fijn gevoel of iemand iets ziet of nee. De discussie te vroeg testen zal altijd blijven. De testpersoon zal ook altijd weten dat ze te vroeg test, maar wil het wel graag weten en is nieuwsgierig. Laten we hopen met zijn allen dat iedereen (die desondanks te vroeg test) toch positief gaat testen met een vette streep (of plus of tekst) De sfeer was zo goed hier, dat het plezierig was... Dat meiden elkaar oppeppen of opbeuren, zet dat door! Ook ik mag bijna testen, spannend!!
Denk dat het erom gaat dat je het hier meldt en daarmee 'het vuurtje weer wat aanwakkert' Maar hee, kan het weer ontopic? Vond dit altijd zo'n leuk topic en al testen mensen 1DPO...ieder zijn (ok: haar) keuze!