juist om de discussie maar te laten heb ik mijn herbruikte test van vandaag maar onder tempkaartjes gezet waar ik al een topic had gestart. bedankt iedereen die wilde kijken.
Ik kan mijn kansloze ovulatietests laten zien? De dagelijks terugkerende CB zónder smiley? Behoorlijk irritant, maar wel ontopic
@ Leo dit is een topic om testjes te plaasten en niet om discussies te voeren toch? Snap ook niet waarom je het dan hier plaatste? Had gewoon een pb gestuurd? Nu idd weer on topic.......
ja sorry hoor, maar ik begon niet met de discussie! dat was jij. nu stop ik ermee. We vervuilen dit leuke topic zo.
Oh ja Jij plaatste toch echt het berichtje hier of niet.....wil helemaal geen discussie .... Zit hier om te kijken naar testjes .... Maar prima als je denkt dat ik de eerste was....als je je dan beter voelt mag dat
Nee ik was van het weekend de eerste en ik heb mijn excuses daarvoor aangeboden, zoals ik zei het was niet rot bedoeld. Loe ik dacht dat de lucht geklaard was? En je kreeg juist veel support je testen juist wel te showen, dus gewoon lekker doen meid. Ik hoop donderdag hier een positieve test te komen showen. Maar het is de eerste officiele ronde en ik heb eigenlijk momenteel geen enkel symptoom wat wijst op een zwangerschap, dus ik probeer maar nuchter te blijven
o nou dan hadden we het mooi allebei verkeerd. dank je, je bent wel de wijste. ik zal eerst maar 'toestemming' maar vragen dan of iemand mijn herbruikte test nog wil zien. over 2 tot 3 uur krijg ik een nieuw kv test.
Heey dames , ik lees ook al een tijdje mee. Ik ga een van deze dagen ook een testje wagen bij mij knallen ze altijd al op 4 dagen voor nod, dus als ik test weet ik het waarsch gelijk voor deze maand. Ik heb 2 miskramen gehad en dit is me eerste ronde na de laatste miskraam. Na mijn eerste mk had ik een korte cyclus van 23 dagen dus ben benieuwd ik heb het idee dat mijn ei wel heel vroeg was. Ik zit nu op dag 26 en heb nog geen tekenen dat ik ongesteld ga worden. We hebben wel veel geklust maar ik verwacht eigenlijk wel ongesteld te worden. Heb wel wat vage klachten maar miss zijn ze nog van me laatste zwschap (al waren de klachten al weg) of zitten ze tussen me oren. Moet vaak plassen , heb rare dromen. ik heb ook veel buikpijn gehad en ik was vanmorgen even misselijk en 2 minuten later had ik ineens zon honger. Maar dat soort dingen heb je al gauw als je ermee bezig ben vandaar dat ik er niet vanuit ga want ik wil teleurstelling voorkomen. En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd . En Loe ik vind datje niet teveel van de anderen moet aantrekken. Ik vind het wel leuk dat je hem heb gepost en Ik zie idd ook wel iets maar je moet afwachten aangezien er heel veel zwangerschappen worden afgebroken voordat je het 'kon' weten. Dus doe over een Paar dagen nog is een test dan zal je meer weten. Nou succes dames groetjes
jeetje dames jullie blijven bezig zeg!! zullen we even een nieuwtopic openen over dit onderwerp?? Het ziet er na uit dat iemand het laatste woord wil hebben Dat wil ik niet zijn dus als diegene na mij hier nog iets over wil zeggen doe het en dan kleppen dicht TESTJES pleaseeeeee
Misschien maar het nieuwe deel openen en met een schone lei beginnen Ik vind het leuk om te turen en wat maakt het mij nou uit wanneer iemand test. Ik testte ook altijd te vroeg en vind het heel knap als iemand kan wachten tot haar nod. Maar als iedereen nou zo lang wacht of alleen maar digitale testen doet valt er weinig meer te turen Dus kom maar op met die testen!
Misschien een nieuw topic openen met als titel:Test 10 dagen na nod en het liefst alleen cb "zwanger/niet zwanger" Vind de tuurtesten... Die vaak voor nod zijn... Juist wel leuk.... Het oplopen van de streepjes... En de grote knallers als ontknoping.... (Dacht dat dat de bedoeling was van dit topic)
en hergebruikte testen dan (ik heb niks anders, kan straks weer testen met een nieuwe), ook goed? (geen idee of ie betrouwbaar is, maar het gaat dan gewoon om streepje/geen streepje)
Hergebruikte testen lijken mij echt erg onbetrouwbaar Even geduld nog en dan een nieuwe doen lijkt mij het beste? Sterkte!
Testen zijn er niet om hergebruikt te worden lijkt mij.. Test met een nieuwe,dat is pas betrouwbaar..
De discussie ging volgens mij allang niet meer over voor nod testen..??? Maar goed.... Kom maar op met de testjes! Misschien is het idd beter om alvast een nieuw topic te openen?