Lov en Lydia nog gefeliciteerd met jullie dochters. Tijd gaat snel he. Ben alweer 5 jaar met de pil gestopt bedenk ik me En R85 wat fijn dat je een goede echo weer hebt gehad. De eerste kritieke tijd is voorbij!
babyengel ik heb de petitie getekend en even via fb verspreid , ken zelf iemand die met 22 weken haar 2 ling is verloren..
hoi, kom ik ook weer er vanuit gaand dat mijn cyclus nu weer normaal is (zie onderschrift) dus een cyclus van 27 dagen. zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. wel "geklust" rond het ei tijd en nu had ik zondag heeeeeeel licht streepje (kv 2voor5 test) en nu vandaag weer een licht streepje. dus ben benieuwd wat jullie er van vinden. vind het erg spannend durf eigenlijk ook niet echt blij te zijn bedankt alvast
Samm.. Je weet wat je te doen staat nu haha Zonzon.. Is idd per persoon verschillend. Ik lees dat de z&k niet zo gevoelig zijn maar hier op NOD een mooie knaller gehad. Kruidvat is ook altijd goed geweest hier.. dus doe waar jij je goed bij voelt. Zou nog even wachten met zo'n digitale. Ze zijn niet goedkoop en zijn vooral leuk als je echt weet dat je zwanger bent Succes R85.. Super nieuwss Chilleke.. Ik zie hem wel ja. Spannend. Hopelijk wordt het streepje donkerder de komende dagen
Hallo dames, zien jullie iets op deze test? Bekijk bijlage 274556 Ik zit nog voor mijn nod, 11 dpo als het goed is...
mijn ovu teste van vanmorgen en zonet. positief toch? ( ik kreeg in een ander topic de reactie dat hij neg zou zijn namelijk) http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=274559&stc=1&d=1347902811