Haha jaa ik denk nu zal ik hem lekker dichtbij nemen Gelukkig kan je in het echt de streepjes makkelijk zien! Nu hij opgedroogd is is hij zelfs duidelijk roze! Donderdag weer een testje en kijken of hij duidelijker is. Met de symptonen zit het in ieder geval wel snor Toch alvast maar een banner gemaakt! Kon het niet laten
Zie 'm staan, hij wordt langzaam duidelijker, dus denk dat je voor de 4 weken bent.. zou cyclus van 33 dagen aanhouden. Verder merk je het wel op de echo over een paar weken gefeliciteerd
Hier nog niet ongesteld.. soms een kleine min krampjes en dan ren ik naar de wc.. niks.. blijkbaar heb ik toch een langere cyclus.. want de testen blijven wit.. Bah.. die ongesteldheid komt me echt niet uit nu.. haha
Thanx Mel! Net even de foto gewijzigd, dit is zo'n 15 minuten na het testje. Kan niet missen toch? Mn eerste echt ei! BLIJ
Dit waren mijn positieve testjes op 27 juli was de eerste dag van me laatste ongi en 1 september was de test nog negatief en toen op 7 september toch maar weer even een test gedaan. En zie hier het resultaat.
Wil hier ook even mijn testjes showen. Alle drie vanochtend gedaan, ik weet het, beetje veel misschien.. maar ik geloofde het gewoon niet! Bekijk bijlage 274792
jij ook kiwi!!! zal je waarschijnlijk tegen komen in het bevallingstopic?! en uitgeteld op dezelfde datum hihi