hcg verdubbeld om de dag, dus niet elke dag. Dat hij nu niet duidelijker is dan gisteren zegt dus niet zoveel. Ook zit je nog 3 dagen voor nod Voor nu ben je lekker zwanger en gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen en die test vergelijken met die van gisteren (dus niet die van vandaag gebruiken om te vergelijken, dan zit er weer te weinig tijd tussen). Succes en gefeliciteerd
Alle meiden met posi testen van harte!! Mamatobe88 ik zie het streepje toch goed staan. Is vooral voor NOD beter om om de dag te testen omdat het verschil anders te klein lijkt. Na NOD heb je toch al meer hcg in je lichaam tenslotte.
goedenmorgen dames..! alle zangere natuurlijk gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alle wachtende ... suc 6 mijn duimen draaien .. ! vandaag manlief jarig . heb toch nog een testje gedaan Bekijk bijlage 274830 dit was even een snelle foto .. zal zo een goede maken maar de batterij van mijn camera was leeg
Ik meen wel iets te zien lovepeet maar het is een twijfel geval. Over 2dg nog eens testen en dan hopen dat hij duidelijk is!!
zie je ik ben niet gek !!!!!!!!! @mamtobe88 in RUSTIG haha afwachten !!!... gaat lastig worden .. . maar ag.. ik zal wel moeten heb geen test meer in huis .. dit zou de laatste zijn .. ik wilde hem persee vandaag doen omdat mijn man jarig is .. had ergens wel gehoopt meer posi te zijn .. maar ! er staat wel degelijk wat !!
Herkent iemand dit.. Had de afgelopen dagen echt pijnlijke borsten.. Ben stewardess hadden nogal een turbelente vlucht daarna leken me borsten wel 2 blauwe plekken vandaag voel ik helaas vrij weinig nog wat pijn aan de zijkanten.. Aagh ben er denk teveel mee bezig!! Hihi
@kiwi, tinkerbell, sofie, duidelijk! gefeliciteerd meiden!! en nu lekker genieten! en tinkerbell hoop op een mooie plakkert!! @lovepeet, heeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtjes in de verte... over 2 dagen nog een testje!
Hoi Allemaal, Ik weer Ik heb deze maand meerdere ovulatietesten gedaan, waaronder die van KV. Maar deze zijn niet zo betrouwbaar heb ik vernomen. Heb daarom bij ZK en OVU testen een hele lading maar besteld. Nu heb ik actief doorgetest.. (ik dacht dat ik mijn vruchtbare dagen al had gehad aan begin van mijn cyclus) Eenmaal in de routine test ik nu elke avond. Gisteren avond waren we naar Lady Gaga dus pas heel laat thuis. Heb niet eens normaal test resultaat afgelezen. Maar nu zie ik dat deze vrij donker was. Heb daarom net een testje gedaan en deze is ook vrij donker. Vervolgens heb ik nog een testje gedaan van een ander merk.. ook positief toch????!!! zie afbeelding. Maar op gebied van cervixslijm is het vrij rustig... (vlekken zijn geen urine maar seconde lijm )
Ben je niet gewoon zwanger?????????????????????? Hup hup een zw testje proberen! Je hebt toch niet 7 dgn een posi ovu test!
Bernou, Zwangerschapstest blijft spierwit dat is het dus echt echt niet. Heb deze namelijk al 5x gedaan 1x KV 1x CB 1xApotheekmerk 2x ZK Vindt jij ze afgelopen 7 dagen al posi?? ik dacht zelf aan laatste 2 dagen
Tinkerbell.. gefeliciteerd Kiwi.. Jep, zwanger gefeliciteerdd Sofie.. ook gefeliciteerd. Wauw de morgen begon goed hier in het topic Chilleke.. Ik zie hem wederom. Ik hoop dat je eind deze week een mooie knaltest komt laten zien, wellicht toch een iets langere cyclus nu? Mama to be. Ik zou overmorgen weer gaan testen.. Wellicht zie je dan een groter verschil. Succes meid Lovepeet.. Soms zie ik heeel lichts wat. Over een paar dagen nog eens testen.. Veratje.. Ik vind de laatste 3 positief! Hoewel ik het bij die van 18-9 niet helemaal zeker weet.. maar vooral die laatste 2 neigen toch echt naar positief.. Toch maar even knuffelen