ja als het goed is wel.. ikw eet er zelf niet veel vanaf.. omdat ik het niet heb gedaan .. je moet dan gaan plassen in flessen daarmee help je andere vrouwen .
Ik heb me aangemeld. Klopt ze maken er een geneesmiddel van voor vrouwen die onvruchtbaar zijn. Daar wil ik het zeker wel voor doen!!!
Met moeders voor moeders help je andere die moeilijk zwanger kunnen raken. Ze halen uit jouw urine het HCG hormoon zodat daar Pregnyl van kan worden gemaakt, een medicijn. En ja het is gratis, het is juist de bedoeling dat mensen hieraan mee doen als ze zwanger zijn. Er is namelijk een groot tekort! Nu weer on topic
Yeah, na mijn mk de vorige ronde kunnen we vanavond geheel onverwacht weer aan de slag. Duidelijk positief toch?
Hey Bloem! Wat fijn!! Ik zat met jou in de mei mama's forum.. Het is bij ons beide mis gegaan!! Wat fijn dat je weer zo snel je ei hebt gevonden!!! Veel plezier vanavond en ik duim voor je voor een goede afloop!
Oke mensen its me again nog maals geprobeerd met een early predictor.. En kv beide lichte streep.. Nu lees ik dat die predictor vals kan zijn wat denken jullie? http://i.imgur.com/skUOo.jpg
Hey Bloem en Rikki ook hier een vmk van t mei mama forum... Volgens arts kan het ook maar zo zijn dat mn cyclus gewoon verder gaat, dus we gaan ei zoeken! Word wel lastig met tempen, zit aan antibiotica, maar we gaan t zien! even een ronde klussen zonder tempen ook wel eens leuk. Niet geschoten altijd mis he... *proest* Succes meiden! X Joyce
Hey rikkie, hoe is het met je? Jaa super snel, en we hebben ook maar gewoon besloten er weer voor te gaan. Hoop dat het snel voor ons weer raak is en we snel een plakker hebben!!
Mijn cyclus is ook gewoon weer verder gegaan, en is dus ook korter dan normaal. Misschien ovutesten een idee? Ik heb ze van z&k. Hoe voel je je? Ik heb ups en downs maar we gaan er weer voor. Succes!
We waren behoorlijk nuchter na de vmk om eerlijk te zijn. Weet lichamelijk niet echt wat ik voel omdat ik blijkbaar te lang heb rond gelopen met infectie en heeft zich wat uitgebreid, maar buiten de verkoudheid en dingetjes om voel ik me eigenlijk heel erg goed. We hebben zin om verder te gaan. Baal wel eens maar goed, kan er weinig aan veranderen. Dus vol frisse zin gaan we er weer voor, hopend dat we nog steeds zo vruchtbaar zijn dat t snel raak is. X Joyce
Predictor heb ik ook gehoord, maar KV 2v5's zijn erg betrouwbaar en ik zie wat op die van jou. Over 2 daagjes nog een kv 2v5?? Duim voor je! X Joyce