Ik moet echt supergoed turen wil ik wat zien.. Hoop echt dat je gewoon vroeg posi aan het testen bent. En irri he dat je cyclus die eerste tijd zo overhoop ligt. Ik dacht telkens dat ik in de overgang zat, zo leek het
Denk niet dat het met een zwangerschap te maken heeft eigenlijk!!! Ik had vorige week donderdag en zondag net zo'n testje.... Maar goed we wachten rustig af!!! Er is bij mij PCOS geconstateerd, dus mijn hoop is eigenlijk gevestigd op eind oktober, dan gaan we de MMM in
Mmmm,weet het niet hoor! Ik lijk wel in de verte iets te zien maar denk ook een indroger. Nog even afwachten wie weet is je cyclus echt door de war en ben je te vroeg
@ myka zie vaag iets.. Heb zelf endometriose wonder boven wonder eerste x raak! Hopelijk voor jullie ook nog zo een spontaan wondertje!
Myka.. Als ik heeeeeel goed me ogen samen knijp zie ik wel iets ja. Maar wat het is? Ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt. Dit is 3x niks zo..
Hai dames, Na een miskraam begin augustus had ik vandaag weer een licht positieve test in mijn handen.. We hopen dit keer op een goede afloop en doen zaterdag nog een testje (in de hoop dat deze uiteraard donker zal zijn)! Duimen jullie mee?!
Meiden dit zijn mijn testen. Na 2 misrkamen waarvan 1 met 12 weken zit de schrik er aardig in. Mijn eerste dus de onderste test (extra gevoelige test) is van 24 dag van me cyclus. de ena onderste is van dag 25 van me cyclus. en ena bovenste is van dag 26 van me cyclus, van vanmorgen En de bovenste van vanmiddag ook dag 26. Had denk ik deze maand een cyclus van om en nabij 28 29 dagen dus zou 2 a 3 dagen voor nod zitten vandaag! Wat vinden jullie ervan??? is dit een beetje goed 2 a 3 dagen voor nod?
ja hoor zo is mijn test ook zit ook 3 dagen voor nod .. maar heb wel een cb met indicator gedaan zecht zwanger 1-2 gefeliciteerd