Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    @renske gefeliciteerd!! :) KEI positief!! :)

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Sasjuh mijn ervaring is dat de streepjes van de testpoint ovutests erg donker uitvallen.. ik had zo'n test, dacht toen dat hij positief was maar de volgende dag was hij nóg donkerder..

had op dezelfde momenten van een ander merk ovutests gedaan en toen was die eerste heeeeel licht, en de 2e ook pas positief

dus hij is er wel bíjna lijkt me, gezellig 'klussen' maar ;) maar ook even doortesten

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gucci ik zie wel iets lichts.. over 2 dagen weer testen :)

renske super !!! :D gefeliciteerd

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    LF, tja balen .. maar goed op naar de volgende ronde ;)

6. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik ben nog niet ongesteld dus test negatief.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja.. maar je moet t wel worden toch ?! .. en test is negatief dus niet zwanger..

naja succes met afwachten dan ;)

8. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Meid dit is je zo van harte gegund!!! Ben enorm blij voor je, was al benieuwd hoe het met je was...., gefeliciteerd!!!!!!!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Geweldig topic, gefeliciteerd aan alle dames die positief getest hebben en succes voor de rest! Ik denk dat ik hier heel vaak langs zal komen om mee te genieten tot wij zelf ook eindelijk aan de slag gaan.. :D

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden.

Vanaf nu ga ik me wat vaker hier melden hoor:) vond het turen toch wel erg leuk:D

11. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd posi-testers :D:D!!

Misschien kunnen jullie mij misschien ook nog even helpen,
    ik test nu al 3 dagen knal positief met de ovutesten.
    Ik ben even de kluts kwijt hoor:( Wanneer is nou die gekke eisprong geweest?! Volgens mijn berekeningen had ik hem afgelopen zondag.. (toen testte ik ook al positief...) Is dit normaal? Ik gebruik de sensi test sensitive. Mijn vriend hebben elke dag geklust, behalve gisteren niet. (en dan vanavond nog even?:p) Girls I need your help!
    Zwanger zijn lijkt me erg sterk en we zitten pas in de 1e ronde.
    Zie hieronder voor de foto, van de test die ik zojuist heb gedaan;)
    Foto is een beetje onscherp, maar geloof me hij is net zo paars als de test streep (lange leven de mobiel :)!)

groetjes!

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      31
  12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @missdaizy misschien niet toch een klein kansje dat je zwanger bent?

heb je ook foto's van je andere positieve ovulatietesten? misschien dat er toch een verschil in zit en dat er 1 écht posi is

13. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger zijn kan nu toch nog helemaal niet:(? Ik heb dus zondag een positieve test gehad, gister, en vandaag,(geen foto van nu) Heb zelfs nog een ovutest gedaan van de kruidvat en ook deze was knal gister. ik ben begonnen met testen vorige week maandag en die waren tot op zondag allemaal negatief. Zou het dan misschien toch komen doordat het de 'sensitive' versie is? En de LH waarde nu nog gewoon verhoogd is. Raar he:)

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Zijn er andere reden waardoor je een hoger lh kunt hebben? Bij POc bijvoorbeeld? Soms komt het ook voor dat je lichaam zich opwarmt voor de eisprong en het uiteindelijk niet doorzet. Maar uieindelijk is bij lh een niet zosensitieve test vaak beter. Dan is positief positief en is er weinig twijfel.

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Abbo!!

Alle zwangeren gefeliciteerd!

16. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Niet dat ik weet, is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik, en we zitten pas in onze eerste ronde. POC heb ik niet voor zover ik weet tenminste.. We wachten het af, blijf nog wel even door testen. Misschien dan toch de normale testen gebruiken van sensitest!

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hoeft niet perse niet zwanger te betekenen. Mijn collega testte bij beide kids pas positief na een week overtijd!

Dus LF, zolang de rode duivels er nog niet zijn, houden we hoop ;)

Liefs!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Tsja als je van zulke verhalen uitgaat.. ( niet dat ik
    T haar niet gun hoor)

Maar goed genoeg offtopic op maar de testen :)

19. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja hoop ik, dus afwachten.

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #80 Siri, 11 sep 2012
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
    Ik snap dat niet helemaal, volgens de statistieken is het maar een heel klein % van de normale zs waarbij men daadwerkelijk heel laat hcg aanmaakt... Ze zeggen dat het meestal komt door een verlate eisprong.... Ik vraag het me soms af of dit net zo'n urban myth is( zoals iedereen wel iemand kent die rookt als een ketter en toch heel oud is geworden). Het stomme is dat je er wel hoop van krijgt. Ik heb het nu zelf ook, ben officieel 8 dagen overtijd en dacht ook dat het misschien wel 'laat hcg' is, totdat ik ineens vielde dat ik een eisprong zou krijgen... En ja hoor ovutesten waren knal posi (en zstest nega) dus als ik zwanger zou raken deze masnd en niet per toeval wist waneer ik mijn ei had, zou ik ook denken dat ik laat hcg aanmaak. En ja het wordt wel bijgesteld tijdens de echo, maar dN is het verhaal de wereld al in.....

Deel Deze Pagina