ja hij is nu wel duidelijker maar ben 23 aug gestopt met de pil en had vorige week 2 dagen bloedverlies dacht ongi maar het stopte zo weer herken ik van mijn vorige zwangerschap maar kan dat wel direct na de pil zwanger?
Als je de test met je eerste ochtendurine hebt gedaan is hij niet betrouwbaar! Ze zeggen ook dat je het beste rond 10-11 uur kan testen want dan heb je (vaak) je eerste urine al "geloosd"
Tja als jij zo'n 2 weken geleden een eisprong had en sex hebt gehad kan je zeker wel zwanger zijn gelijk na het stoppen vd pil. Ik vraag me af waarom je denkt dat dit niet zou kunnen.
nou je hoort iedereen altijd over ontpillen en bij mijn eerste zwangerschap duurde het een half jaar dus daar ging ik nu ook een beetje vanuit we waren nog niet gericht bezig zeg maar nouja ff afwachten
Zie m staan hoor die is posi.. Gefeliciteerd.. Tuurlijk kan je gelijk zwanger worden na het stoppen van de pil. Hier duurde de eerste keer anderhalf jaar en de tweede keer was al voor ik het kon bedenken.. Kan snel gaan
Welke reden zijn dit? Van babyboomshop?? Want bij mij werkte die ook niet. Zwanger&kids zijn veel beter!
Ik zie m ook! Ik had precies zo'n test als jij nu hebt op 23 augustus, de dagen er na werd hij donkerder! Ik duim dat dat voor jou ook zo is!
ik vind deze niet echt vaag hoor...mooie streep hoeveel dagen ben je voor NOD? anders doe je toch nog een cb digital, schijnt erg gevoelig te zijn, en volgens mij komt er dan bij jou "zwanger" te staan als ik zo naar deze uitslag kijk..