Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd positieve testers!!!

Ik hoop vanmiddag ook weer een testje te kunnen showen!

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Of een zstest dan weet je het zeker:D

3. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    HEy meiden...

Had van de week al een foto van mijn test geplaatst en jullie hadden lief mee gekeken.
    Maar nu heb ik een nieuwe vraag... Jullie zien veel testen vorbij komen dus misschien weten jullie ok wel of het normaal is of niet.

Mijn teste lijken niet donkerder te worden... Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap wel.

001.jpg

Thanx alvast!

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik zou niet wakker liggen van het feit dat je testen niet donkerder worden. De ene dag heb je al wat meer gedronken dan de andere dag. Alvast een dikke proficiat!

5. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hoi zip,

Je hcg verdubbelt om de dag. En dat wil zeggen na twee dagen omhoog. Dus het is ook belangrijk dat je niet elke dag test.
    Je bent zwanger anders geeft hij geen streepje.
    En net wat Stephanie zegt je kunt ook meer gedronken hebben.
    Dus geen paniek!! En anders cb doen, geeft precies aan!

Liefs!

6. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Hey bij mij ging het deze keer ook heel langzaam...maar zie onderschrift.... Dus geen zorgen maken...

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Alle posi testers van harte, ik hoop dat ik binnenkort hier ook eens een mooie test mag plaatsen.

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Als ik de eerste en laatste test vergeijk lijkt hij wel degelijk donkerder. Ik denk dat het wel goed zit. 😄 gefeliciteerd

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd hoor....:)

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Zip83 je bent gewoon zwanger hoor :D een streep = een streep en anders doe je een digitale..gefeliciteerd met je zwangerschap.

11. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai ladies,

Ik moet ergens tussen 13 en 16 september ongesteld worden (onregelmatige cyclus) en heb gister en vandaag een Kruidvat 2v5 test gedaan. Gister dacht ik met heeeeel veel fantasie een tweede streepje te zien, maar niet iets waar ik op zou kunnen vertrouwen. Vandaag met ochtendurine nog zo'n test gedaan en hier kwam binnen de 5 minuten een 2e streepje. Het is echter een heel dun potloodstreepje en het zit vrijwel in het midden van de test (ik zou denken dat hij meer naar rechts zou moeten staan). Met het blote oog zie je hem echt gelijk, maar ik krijg hem helaas niet goed op de foto. Maar goed, toch maar even een foto met een pijltje op de plek waar in real life het streepje te zien is. Wat denken jullie? Foute test (omdat het streepje meer naar rechts zou moeten)? Indrooglijntje? Of toch hoopgevend? :)

Dit is overigens al ronde 14 o.i.d. dus het zal wel een keer tijd worden :D

test 12.09.12-bewerkt.jpg

12. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik hoop het van harte voor je... Eigenlijk zou het streepje wel even dik als het controlestreepje moeten zijn.. Ik duim met je mee en hoop dat hij nog gaat knallen! :)

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.030
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik goed kijk zie ik idd een soort van vage hele lichte pennestreepverkleuring (meer ophoping van urine lijkt het), maar gelijk rechts daarnaast zie ik een witte streep zo breed als de controlestreep.
    Die witte streep had gevuld moeten zijn met roze vloeistof, want dat is de plek waar een positieve streep had moeten komen als het een positief resultaat was.

Ik zeg negatief, maar je bent nog heel vroeg (uitgaande van 16 sept je nod) dus alles kan nog.

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Is deze ovulatietest positief? Hij is van gisteren en we hebben gisteravond geklust. maar de verwarring is wel een beetje groot hier, het is dan evt. de derde positieve op rij?

dag 14.jpg

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Stefanie: ik wil je niet teleurstellen, maar volgens mij zijn potloodstreepjes niet goed...

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Zip: volgens mij ben jij gewoon zwanger en ze worden bij de een nou eenmaal snel donkerder dan bij de ander. Van mij een voorzichtig gefeliciteerd hoor!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Waxientje hij lijkt mij wel positief ja..

18. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    @ Zip, gefeliciteerd met je zwangerschap, een streep is een streep!! Bij mij werd hij ook niet echt donkerder, toen 1 van cb gekocht, zo'n digitale, en die sprong direct op zwanger ;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Naar mijn mening geen posi test...

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sasje: mij dus ook ... snap dus niet meer wanneer ik dan zou moeten klussen met 3 positieve testen op rij. We hebben dus gister geklust (dinsdag) en zondag. We houden maar om de dag aan. Weet het ook niet.

Deel Deze Pagina