Nou hier vanochtend roze bij het afvegen en bij mij betekend dit een naderende ongi (vanavond of morgen) ik baal dr wel van voel me voor de gek gehouden door mijn lichaam. Op naar de volgende ronde
http://i.imgur.com/E6ES9.jpg Dames help... Staat er echt? Foto is gemaakt na 3 min ongeveer. Ze hadden hier geen andere testen k heb ook geen idee hoe t allemaal zit. K zit aan de pil nl, maar heb een aantal herkenbare klachten. Maar die kunnen ook van de pil zijn. K denk dat er niks anders op zit dan even te wachten haha pfff
die kruis testen van cb zijn niet echt te vertrouwen hoor. zou even kv halen of testpoint van de etos. Kunffie gefelciteerd meis en welkom bij de ploeg!!! hahaha
Thanks dames. Ik dacht dat nl ook, maar omdat dat pennestreepje (in t echt was hij breder) er binnen de afleestijd stond kneep ik m even. Vergeet ik van schrik de positieve testers te feliciteren. Mijn excuus en alsnog gefeliciteerd!
Nee heb nog negatief getest voor ei en had vanaf 7dpo hele lichte streepjes. Dus weet zeker dat het pas 4wk is. Ik maak kennelijk snel en veel hcg aan.. Zwangeren gefeliciteerddd!!