Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Nou, het is geen zwangerschapstest. Ik moet volgende week vrijdag ongesteld worden (wat ik natuurlijk niet hoop ) en wil dan pas na vrijdag testen. Mijn ei heb ik gehad op 21 september. Normaal gesproken als je je ei hebt gehad dan zou je paar dagen erna geen streepje moeten zien. Ik dacht ik ga is even uit nieuwsgierigheid een ovuluatiest doen.....

Wat betekent t dan als je dat streepje alsnog ziet?

2. giraf

giraf Niet meer actief

Hmmm, ik weet het eigenlijk niet :)
    Ik heb altijd zulke streepjes op mijn ovutest, ook nadat ik mijn ei al gevonden heb (dus in de wachtweken zeg maar)
    Ik hoop dat je nu/snel zwanger bent!

3. Paardebloem

Haha, ja dat heb je goed gezien. Ik moet volgende week vrijdag ongesteld worden. Ik had toen zondag ook met ovutest getest en toen zag ik geen streep ik heb mijn Ei al gehad op 21/9. Dus ging VDB ff kijken wat ie nu zou aangeven...

En idd een lichte streep, maar wat betekent t dan...?

4. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    toevallig ik heb ook mijn ei gehad op 21 sept , en die streep was heel donker en ik test elkedag ook daarna nog en er was wel vaker een lichte streep te zien ,kan volgens mij geen kwaad!

5. Paardebloem

Ik hoop het ook.

Ik heb normaal gesproken die strepen niet na mijn ei. Alleen de eerste 2 dagen na me ei. Maar ik ben nu al 5 dagen er over heen.

Ik ben benieuwd. Als ik volgende week vrijdag niet ongesteld wordt dan ga ik testennnn:D:

6. Paardebloem

Die van mij was inderdaad toen ook heel donker. Maar Hoelang blijft dat lichte streep bij jou aanhouden?

7. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

De meeste vrouwen hebben de hele maand door wel streepjes. Alleen rond je eisprong krijg je een knaller.
    Die streepjes betekenen dat er LH gemeten wordt, niet meer en niet minder volgens mij

8. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    een paar dagen. maar zoals Eliz30 al zegt ,ik heb ook eigenlijk de helemaand al wel streepjes hier en daar.maar pas als ie net zo donker is als de controle streep is de test positief . (kijk anders even naar de foto bij mn profiel misschien heb je er wat aan )

En spannend he ik hoop ook volgende week te kunnen testen :D

9. Paardebloem

Ja die heb ik al op 21/9 gehad toen was het heel donker.

Maar ik lees dat het Normaal is dat da lichte streep een paar dagen aanhoudt na je ei

10. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik snap je zin niet helemaal. Bedoel je dat je bijvoorbeeld maar tot 4 dpo streepjes zou moeten zien? Want het maakt bij mij echt niet uit, ik heb ze altijd. En ja, ik heb dus eens echt een maand lang getest. :D

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

volgens mij zegt het idd niets pas als je een knaller heb in het eidne van je cyclus dan zite r dikke kans in dat je zwanger bent!
    Maar ik had ook altijd streepjes op vu testen

12. Als ovutest negatief
    Als zwangerschapstest positief

Meeste vrouwen hebben altijd wel een streepje op de ovutest door de gehele cyclus heen, dit zegt gewoon helemaal niks. Is zwaar negatief.

13. Zijn we het enige land ter wereld dat urine inzamelt?? En dat gaat dan naar het buitenland? Belachelijk eigenlijk ;)

14. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    er zat ongeveer een week tussen die lichte testen heb ook met cb plus getest ook licht positief(zie foto) alleen de foto is een tjjd erna gemaakt dus oid en vervaahd maar de streep stond er wel meteen heel lichtjes. weet niet wat ervan moet denken! net testen besteld dus vrijdag weer testen! zit op cyclus dag 40 en nog geen ongesteldheid te bekennen! soms wat rare krampjes! en nog steeds klachten er zit ook en oort bal in mijn baarmoeder om t zo maar te zegge haha!

15. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    o de foto stond gekanteld dan zoe je het helemaal niet haha

16. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    nou het gaat goed krijg mijn foto er nie goed op:p nu zie je het helemaal niet! de foto moet gekanteld zijn maar hij wil er op een of andere manier alleen maar zo op! maar daar heb je niks aan want zo zie je de plus nie eens!

17. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland

Moest ff zoeken maar ik zie maar een mini streep van 1 kant van de plus, wel verveld voor je dat alles zoooo lang duurt!
    Draai wel duimen voor je!!

18. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    ja je ziet het binna niet meer helemaal vervaagd!het was ook een brede streep en geen pennenstreep maar hij is al oud dus je ziet t nie meee haha:p dankje wel!

19. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Maja, ik zie ook een heeel lichte streep. Ik duim voor je dat je over een paar dagen een duidelijkere test hebt, want zo lang wachten is geen pretje.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd;)

Deel Deze Pagina