Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    jeetje gewoon alweer een deel 17!!:$ :D

van harte positesters!

@twijfeltesters, hoop dat jullie snel een mooie posi test mogen komen showen...:)

2. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden, Thanx voor jullie reacties! Jullie hebben me gerust gesteld! Wil van het weekend een digitale cb met indicatie doen...

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Waxientje ik zit met precies t zelfde haha. Zit net als jij op cd15 en blijf positieve testen houden. Had zelfs vorige week op cd8 al een positieve test, heel raar.

4. Ik kom even de wijsneus spelen, maar alleen omdat ik me afgelopen week dezelfde dingen af heb gevraagd en dus uitvoerig onderzoek heb gedaan :D

Na de eerste positieve ovulatietest springt je ei binnen 24 tot 36 uur. Daarna heeft doortesten eigenlijk geen zin meer want je piek kan nog duren tot na de eisprong. Dus zelfs als je nu nog een positieve ovutest hebt kan je ei al gesprongen zijn, uitgaand van die eerste positieve ovulatietest. Misschien handig voor volgende keer om te weten. Het beste klusmoment is dus direct na je eerste positieve ovutest. Hopelijk hoef je daar volgende maand geen rekening meer mee te houden ;)

5. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de info! Hier precies hetzelfde namelijk! Testte ook al 3 dagen positief, begreep het ook even niet meer..

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Luca: bedankt zeg!!! Dat is wel een duidelijk verhaal! En dan zitten we nog goed ook. Ik had zelf ook sterk het idee dat gister mijn ei is gesprongen omdat ik roze verlies had. Nog nooit eerder gehad maar heb zitten googelen en dat schijnt ook te bestaan: een ovulatiebloeding.

@ Sasje: ik had op dag 9 (mijn eerste testdag) een bijna positieve test, daarna werden ze lichter al waren het nog steeds tml donkere streepjes en nu dus al 3 dagen echt positief. Hoop maar dat ze vandaag weer lichter zijn, ben er een beetje klaar mee voor deze maand ...;) Je bent er op deze manier veel meer mee bezig dan je wil!

7. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    2012-09-12 10.45.34.jpg

2012-09-12 10.45.59.jpg

Heb ik nu een positieve ovu test of niet?
    Soms denk ik dat Dinsdag duidelijker is dan vandaag, maar soms denk ik andersom :(
    Maar toch zijn ze nog niet erg gelijk duidelijk.
    Dit is mijn eerste keer!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Luca bedankt voor t meedenken!
    Waxientje hier precies t zelfde! Dacht dag 8 en 9 positieve testen te hebben, daarna werden ze lichter en nu ineens weer positief. Ik temp er ook bij en eisprong nog niet geweest. Hoop vandaag..
    En ik had me zo voorgenomen er dit x NIET zoveel mee bezig te zijn als met mn vorige zwangerschap, maar dat lukt niet helemaal ;)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @ovutesters, zou altijd even door blijven testen voor de zekerheid, soms lijkt een test positief te zijn, en blijkt dit achteraf helemaal niet zo te zijn omdat je dan later opeens een knaller krijgt...
    pas stoppen met testen als je 100% zeker weet dat ie positief is geweest en als ze ook weer lichter worden...
    ken namelijk iemand waarbij we allemaal tot 3 keer toe dachten dat de ovutest positief was (met aanloop ook elke keer), we bleken 3x fout te zitten....
    en iets langer doorklussen kan nooit kwaad, gezien je niet weet wanneer je ei springt...dit zou dezelfde nog kunnen zijn maar er zijn ook gevallen bekend waar ie pas 5 dagen later komt...theoretisch heb je inderdaad de meeste kans bij positieve testen, dus zou van die dagen zeker goed gebruik maken (en rond eisprong elke dag is bevordelijk, ze raden alleen aan hele cyclus door om de dag (als je niet weet wanneer je ei is) omdat t ook leuk moet blijven...)

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @danielle, moet ik nu naar rechter of linkerstreep kijken???
    teststreep moet gelijk aan of donkerder zijn dan de controlestreep in elk geval...
    wel veel wisselende verhalen over deze testen, dus hoop dat je je ei ermee kan vinden!

11. graag gedaan ;)

Ik had het trouwens ook, een bijna positieve op dag 11 en toch doorgetest omdat ik niet geloofde dat ik zo vroeg al een ei had. Toen uiteindelijk de knaller op dag 18 en dus op dag 19 duidelijk mijn ei gevoeld.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rare vraag, maar als je eitje niet springt en een cyste wordt/is.. hou je dan ook een LH piek?
    Jaja waar ik me allemaal al geen zorgen om maak he..

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Danielle: als we naar de linkerstreep moeten kijken zijn de laatste twee volgens mij positief. En lees even wat berichten terug ...dan weet je wat je moet doen! ;)

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Luca: ik ga denk ik nog proberen manlief voor vanavond overhalen om nog 1x te klussen ... en ik test ook nog door vandaag, maar verwacht nu toch echt wel dat hij vandaag weer lichter wordt. Ik test altijd zo rond het avondeten, dus nog even geduld hebben. Ga nu eerst even andere dingen doen, hang door dit gedoe weer veel te lang achter zp! Iedereen hier heel erg bedankt voor het meekijken!

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sasjuh: niet piekeren, afwachten wat die Z&K testen gaan doen, ik denk dat het gewoon aan die kv-testen ligt.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Waxientje ik gebruik geen kv testen!
    Gebruik z&k en gisteren ook testpoint.

17. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Feli nieuw zwangere

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nou ik heb net weer ovutestje gedaan en al die anderen bleken denk ik niet positief want heb nu echt 2 KNAL testen! Zowel van testpoint als z&k. Teststrepen knallen er echt af en stonden er ook eerder dan de controle streep. Blij!
    En dus toch nog maar weer aan de klus vanavond ;)

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Renske, wat een duidelijke!!!

Gefeliciteerd en ik ga héél hard duimen dat dit een plakker is. Ik geef je even een tube patex erbij!!! ;)

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Stefanie83 ik zie niets op je test..misschien over 2 dagen nog eens een test doen..

@ Waxientje volgens mij is jou ovulatie test behoorlijk positief :D dus zou vandaag toch manlief eens lief aankijken ;)

Deel Deze Pagina