Het is echt bizar hoor, zo vaag dit... we waren namelijk gestopt met de MMM... april ofzo en vanaf dat moment had ik een 'normale' cyclus dus we zijn gewoon gana mikken zeg maar... en het mooiste van alles is...mocht alles goed gaan, maar daar ga ik dan maar gewoon vanuit dat ik exact op de verjaardag van onze zoon uitgerekend ben.... en dus ook exact 6 jaar geleden was dat ik ook een positieve test in mijn handen had... pfff heavy hoor!! BEN ZO BLIJ ....
Wel heel erg licht, maar wel een streep. Misschien even testen met kv of Cb digitaal? Hoeveel dpo zit je nu? Een voorzichtige gefeliciteerd alvast
Dit is een KV....ik had gisteren avond een predictor gedaan en vanmorgen ook.... De KV is zonet gedaan en een echt zichtbare streep dan gisteren. Ik zou dan overigens pas officieel vanaf morgen denk ik kunnen testen... ik heb een cyclus van nu tussen de 33/35 dagen...en zit op dag 32...
Oh dat zij. Die goedkope kv testen dan zeker. Ik heb altijd 2 voor 10 euro, die hebben een plus. Die knalde er bij mij vanaf met 12 dpo. Hoeveel dpo zit zij nu?
Dat zou wel heel bizar zijn. Maar wel heel leuk en bijzonder zeg! Duim voor je dat de testen donkerder worden de komende dagen.
Even doortesten dan maar. Vind dag 11-12 ook wel vroeg maar dit is mijn eerste ronde met clomid. Normaal cyclus van 80+ dagen) maar ik krijg geen controles dus ben op tijd begonnen met de testen @PCOmama: gefeliciteerd!
PCOmama.. Wat bijzonder zeg!!!! Wauw, ik vind hem positief hoor Super gefeliciteerd en ook nog uitgerekend op de verjaardag van je zoon.. hoe toevallig
Thanks, ja en net of mijn lichaam het ook wist, want ik heb altijd gezegd...na mijn 30e geen polonaise meer aan mijn lijf whoehaha...en wie wordt er a.s. dinsdag 30 Was overigens een grapje hoor, want had het stiekem alweer verlengd naar 35
Hahah das toevallig allemaal zeg, maare.. verlengen of niet naar 35.. jij bent lekker zwanger en je kan alsnog bevallen op die dag je weet maar nooit
Ja het is echt heel erg bizar..maar het zal wel zo moeten zijn denk ik...het is voor ons echt een wonder...onze zoon heeft ook 3 jaar MMM moeten plaatsvinden alvorens hij een keer kwam en nu gewoon niet..en dan alles bij elkaar aan het optellen dan klopt het ook.... moordlustig, misselijk, moe en was alles en iedereen zat haha.... Ik hoop en ga er ook wel vanuit dat deze roze wolk echt is en dat ik mag genieten van een mooi wondertje! Afspraak ferti arts stond al weer voor 3 oktober..dus dat komt goed uit
wauw van harte PCO mama! zelf ook getobt met het hele pco gebeuren.... snap je precies!! maar hier kun je niet omheen, hartstikke zwanger!! van harte!!
Ja we zijn echt flabbergasted of hoe je dat ook schrijft...manlief is helemaal happy afcourse en gelooft het nu dus ook echt! Hij kan er niet meer omheen haha... we zijn zo ongelovelijk blij met dit nieuws! Maar het is nog pril afcourse, maar het voor ons al zo bijzonder dat we toch zwanger zijn geworden zonder mmm en dat met het irritante PCOS. Thanks ladies voor de felicitaties....
Hey nieuwe posi testers gefeliciteerd!! Dit is mijn test van mvm!!! Ik was vergeten dat ze kwam, en had de hele middag veel gedronken. Maar het resultaat mag \er wezen. Dit is mijn test met 5 weken!