Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @ricmar.. have fun;)

@bloem, ja die zie ik wel:)

@mijn test.. we zien wel. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben test ik wel weer. (oké oké tegen woensdag denk ik dat ik het niet houden kan:p)

2. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Oooh Bloem ziet er goed uit! Duimen draaien voor je hun! over 10 daagjes mijn NOD .. we hebben t nu wel verdient he!

Ben blij voor je.. doe je ook nog een testje op NOD??

X Joyce

3. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Jaaa spannend he, ga ook voor jou duimen!
    Heb beetje buikpijn pff hoop dat het goed gaat! Kon niet wachten met testen, ga nu pas testen op mijn nod donderdag.
    Hoorde dat 1 op de 3 zwangerschappen misgaat voor de nod.
    Hoop zo dat alles goed gaat!!!!!

4. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Ja klopt 1 op 2-3 zwangerschappen gaan mis zonder dat mensen het doorhebben. Wat mn vk ook zei , iedereen die ooit bezig is geweest met zwanger worden (waarbij dat natuurlijk kan) heeft een vmk gehad.
    Schrok ik toch wel van .. maar wel logisch, natuur heeft een goede manier om dat soort dingen op te lossen.
    Buikpijn hoorde erbij he ;) ik heb nu weer die druk/kriebels bij mn navel.. maar zou veel te vroeg zijn om al iets te merken.. dus wil er niet over denken voor mn lichaam me voor de gek gaat houden :D
    Ik ga ook pas op NOD of misschien erna zelfs testen, als het raak is is het een paar dagen later ook nog zo, die vmk maakt me een stuk rustiger en relaxter, kan er toch weinig aan doen :)
    Gewoon positief denken!
    Weet niet of het bij mij raak zal zijn, heb 1.5 weken vol aan de antibiotica gezeten, maar volgens arts en vk had dat geen invloed.. dus we gaan t zien! :)

Succes Bloem!

X Joyce

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nanette.. Ik zie hem niet sorry

Bloem.. Ik zie hem ja:) spannendd!! Hopelijk gaat het nu wel goed

Ricmar.. Ziet eruit als positief ja:) veel plezier

6. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haij

Allereerst wil ik iedereen die positief getest heeft feliciteren!!

Mijn man en ik zijn 5 jaar bezig om zwanger geworden. Telkens zonder suc6.
    Nou ben ik in de afgelopen 8 maanden ruim 50 kilo afgevallen in de hoop onze kansen te vergroten.
    Nou had ik al ruim 2 weken last van wat kwaaltjes. Snel moe, kribbig, emo, en uiteindelijk gepaard met onwijs zere borsten.
    Eerst dacht ik dat ik gewoon ongesteld moest worden. Heb wel eens vaker zere borsten gehad.
    En ik wou niet ervan uit gaan dat ik zwanger was.
    Tot afgelopen donderdag ik een test deed en dit eruit kwam

Ik wou het niet geloven en daarom deed ik nog een test en dat is deze : [​IMG]

Nou vraag ik me echt af hoe lang ik nou zwanger ben.
    Mijn laatste menstruatie was 28 juli maar mijn cyclus liep altijd zo vaag dat ik er ook vanuit kan gaan dat ik een cyclus overgeslagen heb. Want anders zou ik nu 9 weken zwanger moeten zijn.
    De test gaf aan 3+ dus het zou tussen de 3 en de 9 weken moeten zitten.

Natuurlijk ga ik morgen bellen voor een afspraak bij een verloskundige
    Maar ik wou jullie mening graag weten hierover.

Wat denken jullie?

7. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hope and Faith, van harte gefeliciteerd meid! :D
    Wat heerlijk voor jullie en wat vind ik het onwijs knap van je dat je zoveel bent afgevallen. Respect.
    Ik zou niet durven zeggen hoe lang je als zwanger bent, maar daar krijg je vast snel antwoord op bij de verloskundige. Ze moeten dan toch een echo doen om de termijn te bepalen :)
    Geniet ervan.

8. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Thnx voor je lieve berichtje!!
    Hihi jammer..:) ik ben zo benieuwd!!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    BlOem super zeg ! ( heb je al wel een negatieve gehad ?)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hope And faith ik denk indd een cyclus overgeslagen dan zou je nu 5 wk zijn.. Maar een echo zal het uitwijzen!

Gefeliciteerd :):)

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

ik zit hier te stuiteren... wat een goed nieuws en idd gewoon even bellen morgen en echo vragen.
    oja gefeliciteerd!!!!

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Hopeandfaith: we hebben een lange tijd terug vaak contact gehad en nu zie ik dat je ook eindelijk zwanger bent! Onwijs gefeliciteerd meis!!

@All: laatste testje van mij en dan op naar de echo komende donderdag :) denk dat deze clearblue test niet meer vals posi is of een tuurtest, je ziet de horizontale streep amper doordat de andere streep zo hard er van af knalt!

2012-09-29 19.39.13.jpg

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Moooiiiii!! Zo blij voor je
    Meis!

14. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Prachtige test Flippo. :D Ik zal de tijd helpen voortduwen zodat je snel je beebje kunt zien bij de echo ;)

15. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He meiden,

Ik ben na een 5 daagse provera kuur om mijn ongie op te wekken nog niet ongie geworden en zit nu 7 dagen na mijn laatste provera pil. Ik voelde me totaal nog niet (bijna) ongie maar had een heel ander gevoel in mijn buik. dus iets zei me dat ik een testje moest doen en zie hier het resultaat. Wat denken jullie???

Bijgevoegde bestanden:

16. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Jaa heb al negatieve gehad hihi zo spannend! Hopen dat het nu wel goed gaat.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    niet eerste voor aanvang van de provera kuur een test gedaan?

18. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    jawel dat is nu 1,5 week geleden (urine test in het ziekenhuis maar wel laat in de middag) en die zei negatief

19. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou die knallen er vanaf!! Ik zeg hartstikke gefeliciteerd!! :D:D

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hope and faith.. Gefeliciteerdd:D De echo zou moeten uitwijzen hoe lang je zwanger bent, succes:)

Flippo.. Heel duidelijk hoor, super:D succes donderdag

Karlijntjev.. Ja die zijn duidelijk positief. Is die provera niet erg dan als je zwanger bent? Weet het verder niet, maar gezien je testen.. jeetje meid dit had je ook niet zien aankomen natuurlijk

Deel Deze Pagina