@ XDanielle volgens mij zit er nog geen positieve ovulatietest bij, ik zou dus nog even door testen. Ik heb deze testen vorige maand ook gebruikt en bij mij waren het echt knallers..maar goed het heeft niets opgeleverd dus ik denk inderdaad dat de kruidvat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn.
Was jullie kwijt Vandaag mijn NOD als ik er vanuit ga dat ik mijn eisprong juist opgemerkt heb. Had een paar dagen rekbaar slijm en steken in mijn liezen, dus leek erg op eisprong. Wil eigenlijk wel testen, maar alweer een liter water op En eigenlijk wil ik ook wel met man samen testen, maar ook wel nu, of straks Moeilijk! Heb ook een vraagje: hoe tellen jullie je DPO? Tel je de dag van de eisprong mee? Of tel je vanaf de dag erna?
dpo betekend days AFTER ovulation... dus dag 1 is eerste dag na je eisprong.. maaar niet iedereen heeft lf van 14 dus dat is ook weer verschillend..
Merk nu pas op dat ik ze op de kop geschreven heb. Het rondje is de controle streep, het andere de test streep.
Hierbij mijn test van vandaag. Ik zal mijn verhaal er ff bij vertellen. Sinds een jaar bezig voor 4e kindje, 1e voor mijn vriend. In juli wegens omstandigheden 3 weken de pil geslikt waarop 11-8 mijn laatste menstruatie die dus na de 3 weken pil. 25-8 en 2-9 geklust, dacht mijn ei te voelen daartussenin. Kansloos dus voor mijn gevoel. Omdat ik voor die 3 weken pilgebruik erg regelmatig was verwachte ik uiterlijk gisteren mijn ongi. Gisterochtend ook getest en heel vaag streepje. Vriend en ik zagen het wel allebei. Nu misselijk, gespannen borsten, rommelende darmen en net dus deze test, naast elkaar duidelijk donkerder maar ik denk dat de test van gisteren op de foto nauwelijks te zien is. Deze test is in het echt ook wel duidelijker dan de foto. Wat denken jullie? Kan het van 25-8 zijn (met bijv. late ei 28-8) of van 2-9? .
Zip83.. Zoals andere meiden zeggen, het kan aan vele dingen liggen dat hij niet heel veel donkerder is geworden. Teveel gedronken de avond van tevoren, schommeling van HCG.. je bent zwanger want anders had je niet 3 van dit soort testen Stefanie.. Naar mijn idee is de test negatief. Nog even geduld meis Lyanna.. wat lief, je reactie hihi. En wat ga je hard zeg jeeeeetje kan me je test nog goed herrineren. Zet hem op met de laatste loodjes Pom.. Ik zie idd een licht roze 2de streepje. Dat wordt de komende dagen nog eens testen Succes
uhm...bedoel t volgende niet lullig ofzo, dus hoop ook dat je t niet zo opvat maar omdat je niet zwanger bent geraakt nadat je ovutesten hebt gebruikt vind jij ze nu niet betrouwbaar??? mag ik dan misschien even benadrukken dat t gebruik van ovutesten geen garantie biedt op een zwangerschap
Ik snap het allemaal echt niet meer... Cyclusdag 7 nu.. afgelopen 4 dagen getest met KV ovulatietesten. Maar omdat deze niet zo goed staan heb ik bij zwanger & kids besteld. Vandaag kon ik niet wachten en heb ik direct een testje gedaan. En nu geeft deze ook positief aan! en nee ik ben niet zwanger.. ik heb al 2 zw testen gedaan Negatief.
@pom....ik zie een hele lichte streep.....over 2 dagen nog eens testen...! Hopende op een donkere streep! Succes