Ja heb ik ook gehad, blauwe lijntjes verdwijnen vaak heel snel en ik gemerkt.. Ze vervagen en zijn op een gegeven moment niet meer te zien. Roze lijntjes heb ik nooit last mee gehad. Ik zou morgen nog even een k2v5 doen
Hey Essje, Bedankt voor je super snelle reactie hihi. Ik vraag me nu alleen af of het dan een vals positief is of dat ik echt zwanger ben. Zou zo geweldig zijn.
Ik was wel zwanger, mijn streepje was zelfs duidelijker, maar is toen misgegaan.. ik zou gewoon nog even afwachten en morgen of overmorgen nog eens testen geen bloed geeft moed zeggen ze he
Ash87: ik vind de streep opzich ook duidelijk en even breed. Maar die cb is ook niet zo gevoelig. Die met indicator wel...succes!!
Nee is geen innesteling denk ik.. Dat is mijn grootste probleem en de gyn weet het niet goed. Bevruchten gaat goed. Innesteling lukt gewoon niet. Bloed is bij mij slecht nieuws.. Roze rood of bruin maakt eigenlijk niet uit.. Maar dit keer rekende ik mij al niet rijk hoor. Streepje was gewoon veel veel veel te licht. Dus de menstruatie komt niet als een verrassing. Bedankt voor jullie lieve reacties
@babywish91 en knuffeltje: ik zie ze ook! spannend, hopelijk morgen/ overmorgen, of voor knuffeltje 6 oktober geen tuuder meer! alle andere positesters ook gefeliciteerd!! alle wachters... ik wacht nog even met jullie mee, en hoop over 2 dagen ook een testje te plaatsen.... temp ziet er tot nog toe veel belovend uit.... alle nagatieve testers/ of ongie geworden: dikke knuff!! ik duim dat jullie ook zo snel mogelijk een positieve test hebben!!!!! KNUFF!
Kv blijft vage kutstreepjes geven binnen 5 minuten, maar niet wat duidelijker ofzo. Pff, kan wel janken. Of ik moet vanavond weer een testje doen, heb gelezen dat sommige beter resultaat krijgen in de avond.
@ BabyWish91 : Gewoon wachten tot NOD hun , anders word je helemaal kierewiet van al dat testen. Als je zwanger bent word het rond en na NOD pas duidelijker. Zijn zelfs mensen die negatief testen op NOD en toch zwanger blijken. Helaas moeten we geduld hebben en afwachten.. Ik zou ook wel ff binnen willen spieken hihi , zou makkelijk zijn! Duim voor je. X Joyce
Hey allemaal, bedankt voor de reacties.!! Ik heb de foto van de kruidvat test gemaakt maar kun je haast niet zien. Vanmorgen weer clearblue en kruidvat gedaan en clearblue weer zelfde verhaal en kruidvat echt een hele lichte streep, echt een tuurstreepje. Ik ga het nu ff rustig afwachten als het zo mag zijn heb ik over paar dagen een knaltest.
Heey! Ik denk ook dat het nog geen vijf weken is hoowr... Vrijdag avond was de test nog negatief en zaterdag middag dus een heel licht streepje... Moet ik vanaf zaterdag dan vier weken terugrekenen??? Ennuh andere positesters, GEFELICITEERD!!! Groetjes!!!