@veratje....Sorry maar ïk kan je hier niet mee helpen. Ik heb zelf de cb digital gebruikt omdat ik dan zekerheid heb. Ik vind de vage en de donkere streepjes ook erg verwarrend....vandaar. misschien eenmalig een cb digital ertegenaan gooien? Ze zijn erg prijzig om ze continu te gebruiken....is maar een idee....succes!
Die van zwanger&kids is niet positief hoor, de teststreep is lichter dan de controlestreep zo te zien en hij moet toch minstens net zo donker zijn...Ik zou gewoon nog even doortesten met de dipsticks van Z&K, zeker omdat je nog zo vroeg in je cyclus zit. Over de kruidvat ovulatietesten hoor ik trouwens heel veel slechte verhalen dus missch zijn die ook vals positief.
Puk, Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, deze maand met z&k.. en volgende maand ga ik voortaan altijd Clear Blue gebruiken.. Thnx.
streepje is in het echt trouwens duidelijker, hoef in het echt niet te turen en is roze en stond er binnen de tijd
Het is hier niet spannend meer. Getest, kon me niet inhouden en omo wit Zit alweer op cd 47. Door het afvallen heb ik voor korte tijd een soort van cyclus gehad, maar het lijkt erop dat de Pcos er gewoon nog is @starry: ovutesten onbetrouwbaar omdat je niet zwanger bent geworden? Ik heb mijn eitjes zo vaak gezien op echo's en wist na een injectie pregnyl (hcg) zeker dat ze waren gesprongen, maar ben echt eerst een paar keerniet zwanger zwanger geworden hoor! En wat dacht je van vrouwen die IVF doen waarbij kant en klare embryo's worden teruggeplaatst in de baarmoeder? Die worden ook niet met zekerheid zwanger hoor
Veratje die zk test is zeker niet positief. Ook vind ik alleen de bovenste kv test echt positief lijken.. Waarom blijf je eigenlijk doortesten? Misschien is je ei al geweest..
@veratje, de kv weet ik niet zo goed te beoordelen, juist omdat ze vaak vals positief geven. de zwanger en kids is echter nog lang niet positief, de teststreep moet net zo donker zijn (of donkerder) dan de controlestreep...staat ook in de gebruiksaanwijzing maar waarom begin je eigenlijk al zo vroeg met testen? heb je een onwijs korte cyclus?? @jesje, ik zie m, heel licht idd! maar zonder te turen eigenlijk hoor overmorgen zou ie duidelijker moeten zijn spannend!! @annedore, he bah....nou meid, hoop dat je nu toch wel eens binnenkort een mooie streep komt laten zien hoor!
Net 4 dagen voor NOD was het resultaat binnen 2 min: http://i47.tinypic.com/34j8znp.jpg Deze test is van 5 min daarna: http://i46.tinypic.com/15g2dn7.jpg __________________
Goh , zwanger denk je?? haha Van harte Mothertobe1!!!! Mooie test. Das overduidelijk he. Geniet ervan! X Joyce
Veratje.. Die van de kruidvat staan niet te best aangeschreven nee. Dit omdat ze vaak lange tijd positief aangeven, dagen achter elkaar. En die va z&k is nog niet positief naar mijn idee. Hij kan echt donkerder. Ik gebruikte ze ook weleens en bij mij was een knaller echt te onderscheiden.. Succes nog Jesje.. Ik zie wel iets lichts ja. Kan alleen de kleur niet heeeel goed zien, maar als jij zegt dat ie roze is, dan is het goed in de komende dagen nog een keertje testen, hopelijk is hij dan donkerder Mothertobe.. Duidelijk genoeg om je te feliciteren Gefeliciteerd!
@mothertobe: wow mooie test hoor meid! gefeliciteerd! ik ga morgen nog een keer testen ja, heb vandaag kvtesten en een cb digital gehaald, de cb doe ik alleen als ik een mooi streepje heb morgen. ben benieuwd!
Dat hoop ik ook, maar denk dat t wel weer ff gaat duren Ach...eerst maar eens op de 1 e verjaardag van mijn knulletje richten Mocht het dit jaar spontaan niet lukken, dan staan we in januari weer bij de Fertiliteitsarts op de stoep @mothertobe:die zijn erg duidelijk zeg, voor 4 dagen voor NOD. Gefeliciteerd hoor!