Netjes, gefeliciteerd! Zo was mijn eerste ook op 12 dpo :-D 15dpo knalde hij veel meer. Toen was de verticale streep al donkerder als de horizontale.
Ik zie wel degelijk verschil hoor meis. Bij mij duurde het ook bijna 1 week voor hij echt knal werd! En dan nog niet zo donker als controle streep! Dus ik vind hem er goed uitzien!
ik heb ook de indruk dat ie donkerder word hoor...gewoon om de paar dagen testen..je bent idd nog erg vroeg...
Mybe deze ovu testend ie jij gebrukt werden bij mij nooit knal! En dat terwijl echos uitwezen dat ik me ei toch echt gehad had! En cb digi gaf wel posi aan. Misschien beter om met de cb digi ovu testen te gaan testen!!!
Jeetje wat zijn er weer een hoop meiden die positief hebben getest! Wat super goed! Gefeliciteerd!!!! En voor de meiden die nog moeten testen succes natuurlijk.
Alle positesters gefeliciteerd! RoAn hoop dat alles deze x goed blijft gaan! Jane zie wel iets maar twijfel toch.. Is het diezelfde test als vanmorgen?
Jane.. ik zie een 2e "streepje" maar ook een beschadigde test.. die heb ik ook zo als ik m uit de prullenbak vis om te kijken of er echt niks staat.. ik kan hier geen positieve test in zien.. hij is te oud om nog te zien als "binnenafleestijd" test.. hoop dat jij en je vriendin gauw mooie testen krijgen..
@mamavand: denk dat ik daar ok mee begin volgende maand... Bestel k ze via inet stuk goedkoper... Maar vind t zo raar dat ze zo duidelijk zijn als mkn ei al geweest schijnt te zijn...