Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 17!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Dit zijn mijn testjes, ik had eigenlijk moeten wachten tot morgen maar ben zo onzeker ik kon het gwn niet laten om weer te testen, gaat dit een beetje de goede kant op, ben zo bang dat ze weer lichter gaan worden :(

http://i.imgur.com/L1m6w.jpg

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jane.. Ik zie niks. Op die laatste test zag ik wel iets. Hoop dan wel dat het HCG nog goed gaat toenemen voor je vriendin:)

Maantje.. Vind hem wel wat donkerder hoor:)
    Edit: zie nu de CB test voorbij komen, super:D

Roan1981.. Gefeliciteerd en idd lekker bij mama blijven kindje:)

Babywish.. Balen meid:( bah!!

Ilana.. Duidelijk, gefeliciteerd:D

Knuffeltje.. Zou ook eens testen met een ander merk en kijken wat deze test doet..

Momofthree.. Zwangerr:D

Mlien.. Duidelijk:D Gefeliciteerdd

Noenoe.. Ziet er goed uit hoor:) hopelijk over een aantal dagen een knaller:)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja hoor noenoe,duidelijk verschil!
    Vertrouw op je lichaam!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Mooie duidelijk testen hoor...de tweede is zeker donkerder ..:D

6. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Thanks dames, ik weet dat ik er vertrouwen in moeten hebben en ik probeer het ook echt maar soms krijg ik weer een terugval

Morgenochtend maar weer eens testen.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@jane zie net nog je eerste foto voorbij kome van de test....maar dat kan toch zeker niet dezelfde test zijn???? Er staat gewoon opeens een streep,op die er eerst echt nietnte zien was? Vindt het een beetje gek?

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Relax meis! Niet aanvallend bedoeld hoor. Geef alleen wat als Tip mee.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ik durf er dus niet vanuitbte gaan dat m,n ei al gesprongen... Toch raar dat alleen het geellichaam te zien was op de echo..

10. Pff sjemig wat een gezeik om Jane d'r NOD en testen van d'r vriendin, als je je er aan ergert scroll je er toch even overheen? ;) waarom moeten er nou weer oude koeien uit de sloot gehaald worden. Jane, ik hoop dat je gauw hier je eigen posi zwangerschapstest mag tonen. Je hebt genoeg narigheid de afgelopen jaren meegemaakt. En gefeliciteerd voor je vriendin!

Maybe heb je misschien tempkaartje ik ben stiekem wel beetje nieuwsgierig :)

11. Gefeliciteerd, en snap je angst, maar probeer een beetje relaxed eronder te zijn want je hebt nooit zekerheid. Maar hoop natuurlijk dat het deze x allemaal goed blijft gaan!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

vandaag mijn NOD, maandag postief getest met de digitale :D wilde nu nog even mijn kv testje spammen :D

vind de digitale leuk voor de bevestiging maar ik kijk liever streepjes :D:)

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Wow mooie duidelijke test!! Gefeliciteerd..:D

14. Nicci1982

Mooi duidelijk :-D
    Ik vind juist digitaal wel leuk. Zie graag staan dat ik zwanger ben haha

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    th@nks meiden! ja dat is ook zo hoor zie het ook graag staan, dus doe ze allebei hahaha van de kv een paar meer want die zijn niet zo duur :D

16. Nicci1982

Haha test me ook nog suf en weet het al 2 weken. Gewoonals bevestiging en te zien of ze donkerder worden.

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babyengel: ja die geeft absoluut nog niet aan dat m,n ei geweest is.. Maar las dat het 24 uur kon duren en als die gister ochtend is gesprongen kan t dusmook zijn dat ik morgen pas m,n stijging waarneem

My Ovulation Chart

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    herkenbaar :D bij de eerste gedaan en doe ik nu waarschijnlijk weer :) jij ook nog gefeliciteerd en geniet ervan!!

19. Nicci1982

Thnx. Zal wel lukken! Ik hoop dat ik na donsdag kan stoppen als mijn echo goed is.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    senso gefeliciteerd ! je wist het al wel maar indd streepjes die mooi duidelijk zijn zijn altijd leuk !

Deel Deze Pagina