Bij mij worden ze juist lichter als ze opdrogen. Misschien maak je minder snel hcg aan?! Ik zou over een paar dagen nogmaals testen om te kijken of het dan donkerder geworden is meis. En anders bloedprikken bij de huisarts? Bloedwaardes liegen niet! En hoor dat sommige meiden met middagurine positiever testen als met ochtendurine. Succes en ik duim voor je.
Ja, de eerste is denk ik wel wat ingedroogd. Ik herinnerde me net dat ik vannacht ook nog naar de wc ben geweest, nog eens bovenop die keer van 6.00 uur, dus misschien maakt dat ook uit qua concentratie van de urine?
Weer opnieuw, hij heeft m niet gepost! Zucht, lomperd die ik ook ben haha. Bij mij was hij 15 dpo al flink donker met middagurine na veel plassen en drinken. 3 dagen daarvoor met ochtendurine nog vrij licht maar wel duidelijk zichtbaar. Hoop dat t een plakbeeb is en hij snel donkerder kleurt
Ben helemaal in de war... Gister een posi CB zo der indicator, en vandaag Was wel met 2de plasje en na klussen van gisteravond
@maantje wat verwaarend allemmaal maar het shijnt dat je bij zulke clearvblue testen best veel hcg nodig hebt meer als bij de normale cb testen want deze kijken naar het aantal hcg. en de andere kijken of er hcg in je lichaam zit. hcg heb je zowiezo andrs krijg je niet meerdre malen een positieve test.. neem gwn contact op met je gyn,verloskundigr of ha
@roan,hij is idd lichter..je hent niet met je eerste plas getest. test morgenochtend nog een keer met de ochtend urine van 06.00uur..hij kan idd ok lichter opgedroogd zijn
Maar iedere vrouw heeft hcg in haar lichaam. Dan zou je altijd positief testen! De mate waarin je het hebt bepaald of je zwanger bent. Sommige vrouwen hebben van nature al een hogere waarde waardoor ze net vroege testen vals positief testen. Bij anderen is het van nature lager waardoor men later positief test. Dus testen kijken altijd naar de waarde. De een is alleen gevoeliger dan de ander.
Dat is niet waar. De cb digi met indicator is gevoeliger dan die zonder. Hij had dan vandaag ook zwanger met 1-2 weken moeten aangeven. Ts..zit je nog voor je nod?? Ik duim dat je urine niet geconcentreerd genoeg was (klussen heeft geen invloed op de hoeveelheid hcg)
oohh echt waar ik wist niet dat we allemaal hcg hebbem haha heb ik wer wat geleerd.. maar wat betreft die cb test die de aantal weken aangeeft die test toch de hoeveelheid hcg die in je urine zit en ahv die waardes bepaald hij toh hodveel weken je bent ???
ik deed de cb indicator ook een 2dagen voor nod en stond er ook 1-2 anders moet je hem even slopen ,,... kijken of hij goed is doorgelopen
Ja jij meet de hoeveelheid hcg en aan de hand daarvan bepaalde hij de weken. Wist dat ook niet van hcg, maar een vriendin had dat geleerd van haar huisarts. En op onternet vond ok het tornooi terug. Wel een handig weetje!
hier nog even een test van mij, vanmorgen bij tweede plasje een test gedaan en zie hieronder het resultaat. Er staat voor de vergelijking ook de test van 2 dagen terug erbij.
Ik had ook op 1-2 "gerekend" Maarja ik heb mezelf nu belooft niet meer te testen voor volgende week zat of zondag! Mijn zoontje word over 2 weken 1 dus ga me daar wel op focussen! Ga maandag nog wel de verloskundige bellen voor een vroege echo...
Als ik hem vergroot lijkt hij minder dik tov van de vorige. Maar als ik zo kijk lijkt hij donkerder. In het echt zal het verschil vast donkerder zijn. Even kijken wat hij over een paar dagen doet.
Een echo heeft pas nut over 2,5 week omdat je pas iets zeker weet als er een hartje klopt en die is er vaak met 6,5 week. Waarschijnlijk zal je tussen nu en 2 weken al wel duidelijkheid hebben