Ik ben zo in de war nu. 25 december, op 1 dpo een test gedaan. Streepje te zien binnen afleestijd, wel heel erg licht maar ook op de foto goed te zien. Helaas de 26e ongesteld geworden. Heel licht en kort (2 dagen), maar dat heb ik altijd sinds ik gestopt ben met de pil. Ik heb geen nieuwe ronde clomid genomen. Toch wat vage klachten blijven houden, maar dat kan ook geweest zijn ivm stress door pauze in de relatie. Sinds maandag weer heel licht bloedverlies, wel helderrood maar niet erg veel. Lijkt me sterk dat je 12 dagen na je laatste menstruatie weer ongesteld wordt. Testen besteld via 123thuistest. Vanmorgen stond ik op en liep naar de wc en daar zag ik weer bloed, nu wat donkerderrood met wat stukjes. Dacht, dit zal wel de rest van mn menstruatie zijn die nu opeens doorkomt. De testen vielen in de brievenbus en toch heb ik een testje gedaan en een lichte streep! Nog 1 gedaan en ook weer een streepje! Hebben alle testen nou tegenwoordig een streepje? Heb in de zomer ook weleens een streepje gehad wat niets was, de vorige ronde ook en toch ongesteld geworden en nu weer een licht streepje! Ik kan geen foto maken. Met flits zie je zelfs de controlestreep niet en zonder flits is het te onscherp, maar ze staan er echt.
Welke testen zijn het? Wat gek van al dat bloedverlies dan.....maar als je eerste test positief was zoals jij denkt nu dan hadden je teste nu duidelijker moeten zijn helaas...
Ik heb nog nooit een test gehad met een zichtbaar voorgedrukt lijntje. Misschien ben je toch zwanger? Is het een vaag lijntje of een duidelijk lijntje? Anders even contact opnemen met je huisarts morgen en vragen of hij/zij ook even een test willen doen? En anders kun je ook nog een digitale test doen van Clear Blue,daar staat duidelijk op wle of niet zwanger. Duidelijker kan niet. Ik vind die digitale een uitkomst,zeker bij vage lijntjes en onzekerheid.
zie wel een glansstreepje , als jehem in super fel licht wat draait. maar dat is het kleur streepje en die glanst.
123 thuistesten heeft inderdaad wel een indrooglijntje wat glanst. Hij moet echt roze zijn om te zeggen dat hij positief is. Gebruikte ze ook maar ze geven dus wel soms een indrooglijntje.