ja het heeft te maken met de opbouw van je hcg dus het kan natuurlijk nog wel vooral als je een laat ei of late innesteling gehad heb dat is juist het lastige van dit hele gebeuren je zou over 2 dagen nog een test kunnen doen
ja dat kan....12-12-12 ga ik testen wat ook de planning eigelijk was. Maarja was wel even benieuwd. sommigen testen met 9dpo al een licht streepje Nougoed we wachten rustig af!! thanks ladies!
Lov wat een rotbericht! Je bent wel bekend met bloedverlies aan het begin vd zwangerschap toch? Maar als je gevoel al niet goed is... Sterkte!!
Hallo...ik lees al een tijdje mee hier. En ik zit vandaag op dag 36 van mijn cyclus. Maar had vandaag een posi ovulatietest? Foto staat in mijn album krijg hem er hier niet op! Heb ik nu pas mijn ei????
Positesters, dikke proficiat! Tuurtesters, hopelijk worden de streepjs snel duidelijker. Lov, sterkte! Ik leef met je mee. Hier is het vrijdagavond begonnen. Je dromen zijn ineens gesmolten als sneeuw voor de zon. Ikzelf heb gehuild als een kind.
Die is inderdaad positief! Ik zou voor de zekerheid wel gewoon klussen. Ben je al lang bezig met ovulatie testen? Soms kunnen ze ook reageren op een zwangerschap.
@Marije nou niet deze hoeveelhied.... Maar heb geen krampen en het is niet veel...chachake was het bij jou gelijk veel ? We bellen morgen maar de gyn en meer kunnen we niet doen...idg bedankt voor de steun en laten we maar weer on topic gaan.
Nee ze waren eigenlijk bedoeld voor de volgende ronde. Heb donderdag negatief getet met zw test. Weet ook niet zeker hoe mijn cyclus is zit pas in ronde 2.
Topic gaat zo snel. Alle positieve testers gefeliciteerd! En alle positieve ovulatie testers hopelijk aan het eind van jullie cyclus ook een mooie tweede streep! Lov23 : Sterkte meis!!
Hoi allemaal, Ik heb hier gister ook een testje geplaatst. Vandaag weer getest en naar mijn idee weer een stukje duidelijker! Wat denken jullie?
Hoi meiden, ik had hier vrijdag 2 testjes geplaatst. vanmorgen weer een test gedaan.Ook 1 van cb. Ik begin het nu te geloven!haha. Vind het wel spannend na mijn miskraam in augustus. Hier mn testjes