@Lilaa: op de bovenste hoef ik niet eens te duren. Duidelijke tweede streep. Testen van een vriendin? Denk dat je haar kunt feliciteren hoor. @Lov: Ik dacht, ik stuur nog even een berichtje. Nog 20 minuutjes toch? Ik duim hoor. Hoop dat het goed is allemaal. Erg fijn dat je heen mag... Ik heb zelf met 5 weken een echo gehad (weet je misschien nog). Toen was er dik baarmoederslijmvlies op de echo te zien en daarin een zwart rondje. Dat zwarte rondje was volgens de VK de vruchtzak. Die was bij mij (afhankelijk van de meting) 6-8 mm. Ik ga er vanuit dat ze bij jou toch ook een vruchtzakje moeten kunnen zien. Misschien iets van 5 mm? En zonder je bang te willen maken: Wil je vragen of ze ook even goed naar je eileiders kijken? Ik heb in september een BBZ gehad en had toen ook bloedingen (vanaf week 4). Toen heb ik met 5w6d een echo gehad en toen zagen ze een klein zwart rondje in mijn baarmoeder (4 mm) en ze dachten dat dat het vruchtje was. Maar de volgende gyn bekeek het en noemde het een pseudoring. Hij zag een verdikte linker eileider met veel bloed er omheen. Dus echt, laat ze ook goed verder kijken meis. Veel sterkte!
@maja89 dan ziet het er positief uit meid en denk ik dat dit een nieuwe zwangerschap is spannend @lilaa bovenste test zie ik hem wel onderste zie ik niets @love duimen draaien overuren hier meid hopende op goed nieuws van jou straks
Dames,ook ik duim voor Love! Maar laten we dit topic houden voor testjes en Love bijstaan in haar eigen topic waar ze die zelf geopend heeft! Zo blijft dit topic voor de testjes. http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/405599-pfffff-waarschijnlijk-mis.html
hey......ben terug. Nou het is heel erg dubbel dit.....het begon met ... je hebt verdikt baarmoederlsijmvlies...dat is goed.... Hmmm het vruchtzakje zag er niet goed uit....die was niet meer mooi rond. Maar toen.......toen zagen we een hartje. Mijn kidje leeft gewoon maar waarschijnlijk wordt het toch een mk. Of het andere scenario.......het was een tweeling waarvan er nu eentje dood is. Ja zeg jij het maar.....ik ben in shock! Ik had gedacht tenminste te weten......mk of niet.... Nu mag ik volgende week terugkomen en kijken of er iets gegroeid is misschien. Het kan zijn dat de vruchtzak zich hersteld. Lief meiden doet me wel wat dat jullie zo meeleven......
Nog steeds geen duidelijkheid love! Maar het geeft toch nog wel hoop Ik blijf je volgen maar dan wel graag in je eigen topic want mensen moeten te veel pagina's terug lezen om testjes te vinden. Sterkte!
Zouden er nog leden willen kijken naar me foto, ik kan het niet uit me hoofd zetten en weer testen vind ik eng omdat het toch wel snel(6 maanden na bevalling) is, ik geef ook volledig borstvoeding maar als er een eisprong op komst is en bevrucht word dan word ik ook niet ongesteld dus om de zoveel tijd doe ik even testen, check check dubbel check je weet maar nooit...... De eerste test dacht ik na het bekijken, nee zie ik een streep? Boem Boem hartkloppingen haha toen hup snel weg ermee en de eerste test is ook na afleestijd maar tweede test niet .. En ik wil er ook niet mee bezig zijn want ik heb mijn kleine wondertje en dan denk ik ach joh je bent niet zwanger geniet van de kleine nu... Maar de" streep" op de eerste test Maakt me zenuwachtig..
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/291472d1354996895-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-18-foto.jpg
De eerste lijkt inderdaad een licht streepje te geven, maar voor mijn gevoel staat hij op een gekke plek. Ook is er een lichtvlek op de foto zichtbaar, dat maakt het wat moeilijk kijken. Wel erg spannend! Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Dit was afgelopen zaterdag mijn test, na die ochtend 2 'normale' testen te hebben gedaan waarop een tuur streepje te zien was. 4 dagen voor NOD, dus vroeg testen kan wel degelijk, dat blijkt . Ik hoop dat jullie hem zo kunnen zien, heb hem toegevoegd als bijlage, nog nooit eerder gedaan.
@Sietsie mooi! Gefeliciteerd!! @All Ik wilde even zien of mijn HCG was gestegen na vrijdag 7 November '12 voor het ziekenhuis die ik moet bellen woensdag vanwege ICSI behandeling om door te geven dat we zwanger zijn. Precies 2 weken geleden terug plaatsing gehad. En ja hoor meteen toen die ging laden met roze achtergrond nog BFP! Na dat het rode weg was heb ik een foto gemaakt en de streep knalde toen helemaal, zie foto: Bekijk bijlage 291874 Boven is van vrijdag, onderste van daarnet. Heb er daarna meteen haarlak opgespoten om hem mooi te bewaren!
Dank jullie wel! Wat een mooie testen Sugarblossom, die van mij zijn toch echt nog niet zo donker op de gewone testen, haha. Dat komt vast nog! Hoe bizar trouwens, we hebben precies dezelfde banner!
Wow Sugar mooie test!!!!Gefeliciteerd!!!!! Hoop ik ook te hebben over een week!! Nu was hij nog niet zo donker. Waarom moet jij met 5 weken zwanger pas doorgeven aan het zh ???