Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Ik zie hier een paar mooie testen voorbij komen!
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Dames met tuurtestjes: succes! ;)

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere:D

3. djoon

djoon Niet meer actief

Woow meid krijg kippevel!
    Zal ik je is een verhaal vertellen mijn moeder had tijdens mijn zwangerschap ook rond 6weken een bloeding dachten ook dat het mis ging maar ik bleef zitten:) was dus ook een tweeling geweest!
    En ben helemaal gezod ter wereld gekomen:)
    Ik hoop zo voor je dat jet ook zo is!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief dank je!

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @sietsie Waahahaha :D hoe grappig dezelfde smaak! Mooie banner he? :p Thanks meis, komt vast goed. Op naar die knallerrrr en knallend het jaar uit!

@Flower27
    Omdat wij ICSI hebben gehad (moeilijke uitleg) zat in de Medische Malle Molen. Eigenlijk zou ik vandaag zo moeten testen en volgens het ziekenhuis pas de 12e.

Vandaag is het precies 2 weken geleden na terug plaatsing van ons top embryo. Ik had al vrijdag heel positief getest en had zaterdag een digitale gedaan daar stond al 2-3 weken op :$ soms denken we aan een tweeling omdat ie zo snel positief is of hij heeft direct na mijn terug plaatsing ingenesteld. Kan er zelf nog steeds niet over uit ook hihi.

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Mooie woorden zijn dat :)

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo dat zijn nog eens knallers. Van harte gefeliciteerd. :)

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dank je wel! (:)

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Wat een prachtige duidelijke testen weer. Allemaal gefeliciteerd! :)

10. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè meiden,
    Hier nog geen posi tuur test helaas! ;)
    Maar iets anders ik dacht mij posi ovu test al gehad te hebben op 28 of 29 nov. Toen leek hij 2 dec weer een heel eind positief maar zwakte hij daarna af.
    En ben ik gestopt met testen.
    Maar vandaag dacht ik doe er eens een, en zoals je ziet weer een positest?
    Snap er niks meer van.....
    Kunnen jullie me advies geven?
    X

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,7 KB
      Weergaven:
      29
  11. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Lov... Sorry, compleet over je bericht heen gelezen.. Wat een nachtmerrie, je weet nóg niet waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk allemaal op zijn pootjes terecht komt, zorg in ieder geval goed voor jezelf, dat is alles watje nu kunt doen. Heel veel sterkte en succes!

@Jennifer2106, bedankt voor je lieve woorden!

@1986Cindy, die van vandaag is in mijn ogen echt enorm positief. Voor de zekerheid klussen!

@Sugarblossom, inderdaad leuk hoe we dezelfde smaak hebben, wie weet wat er nog meer hetzelfde is of zal gaan, haha!

12. djoon

djoon Niet meer actief

Helaas lan ik niet helpen ik had precies het zelfde deze maand! Ben gestopt met testen werd er helemaal gek van!

13. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik heb 5 rondes ovulatietesten gedaan, en bij de zesde was ik er helemaal klaar mee. Geen puf meer voor, werd er helemaal gek van. Het zal toeval zijn, maar deze keer was het raak. Het is erg moeilijk om er minder mee bezig te zijn, maar je hoort het vaker, en volgens mij klopt het. Geestelijk kun je veel tegenhouden...

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Kan het niet zo zijn dat je zwanger bent? Dan hebben sommigen toch ook een positieve ovulatietest (donkere streep)?

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Misschien een positief teken? ;) Je mag bijna testen op een eventuele zwangerschap. 2-3dg?

Trouwens ik stop altijd na een paar dagen na een positieve ovulatietest. Soms bleven die ovu testen bij mij een paar dagen positief, maar totdat ik dus ergens las dat ze tot wel 7dg positief kunnen zijn bij sommige vrouwen (weet niet of dit vaak of zelden gebeurt, maar bij mij dus wel). En heb geen zin om zolang ovu testen te verspillen. Dus vanaf een positieve test, goed klussen en dan om de dag klussen zolang jullie er zin in hebben en hopen op het beste.

16. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Lov, het ergste is dat je nu eigenlijk nog niet weet waar je aan toe bent, maar het positieve is dat er hartactiviteit is. Dat vind ik toch een supergoed teken. Trekt de verloskundige dan geen bloed? Ach ja, toch denk ik dat een goede echo meer zegt dan bloedwaarden. Ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan.

17. Nicjayden

Nicjayden Lid

10 dec 2012
    61
    0
    0
    Noord-Limburg
    Dit was de test van ons van vanmiddag!!!:D image.jpg

18. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Ummi, ik weet niet zeker of ik iets zie, maar waarom neem je dan geen minipil?

19. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Sietsie, Sugarblossomn, Nicjayden, dikke proficiat!

20. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Soms gebeurt het dat je lichaam toewerkt naar een eisprong en dat je een LH piek hebt, terwijl je eisprong niet volgt. Je lichaam probeert het dan daarna (meestal ca een week later) nog een keer. Ik heb dit ook een keer gehad (onderste temp-grafiek in mijn rijtje; de plusjes in het groen zijn ovutesten die positief waren: GRJ Ovulation charts on FertilityFriend.com).

Tsja en soms snap ik het ook gewoon niet. Mijn laatste ronde waarin ik zwanger werd was ook heel raar. CB Digital was allang weer negatief en toen gingen mijn streepjestesten knallen (doorgetest omdat ik mijn temp ook niet helemaal vertrouwde). Toch denk ik dat mijn eitje wel bij de eerste ovutesten is gesprongen omdat mijn beebje alleen van de dag ervoor kan zijn ontstaan. ;) (Tenzij dit super taaie lang levende zwemmertjes waren).

Deel Deze Pagina