Ook dat is helemaal waar. Als ik nu een ovutest doe knalt die ook. Maar ik weet niet vanaf wanneer dat kan (hoeveel dagen na je ei).
Oh meiden, een zwangerschap? Zou dat kunnen, ja bij mij bbz teste ik ook positief op een ovu test. Durf het niet te hopen. Zou wel mij ultieme kerstkado zijn, we wachten maar af. Mijn nod staat op 19 dec, ik hoop dat ik daarvoor niet ongi word. Heb zon rare cyclussen gehad de laatste tijd. Ik ga flink deze dagen duimen draaien, doen jullie mee voor mij X
In de bijsluiter staat vanaf eerste dag van menstruatie beginnen maar ik heb nog geen menstruatie gehad..
Wat spannend meid.. Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt.. Hartactie maar geen goede vorm van het vruchtzakje.. De een zei dat de vorm niets uit maakt en de ander had geen goede ervaring.. Helaas is die zwangerschap bij mij uitgelopen op een Missed Abortion,..kwamen er met 11 weken achter dat het met 8.6 was overleden.. Maar mijn 3e zwangerschap heb ik heel veel bloed verloren, tot een week of 12.. Maar dat wonder ligt nu in bed Is waarschijnlijk wel 1 van een tweeling geweest. Heel veel sterkte
Hè jeetje lov, wat lees ik nou meis! Wat een slopende dagen voor je! ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat het kloppende hartje je toch een beetje goed gedaan heeft! Dikke knuf meis!
Lov, wel fijn dat er hartactie was in elk geval. Ik duim voor je. Heel veel sterkte komende week. Wachten is altijd zo slopend pffff
Ummi, bij mijn weten mag je met elke vorm van anticonceptie zomaar beginnen zonder menstruatie, maar dan moet je zien dat je gedurende minimum 10 dagen veilig vrijt. En zeker bij de minipil, die aangewezen is als je bv geeft, raadden ze mij aan om 6 weken na de geboorte te starten. Volgens mij hoef je geen menstruatie af te wachten, gewoon in het begin wat voorzichtig zijn.
Mooie testen weer meiden, gefeliciteerd!!! MAAR ER KUNNEN ER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER BIJ!!!!!!!!!
Heeft iemand dit ooit gehad ? Wat misleidend!! Blijkbaar een restje kleurstof wat nog even langs moest trekken......:x En dit was 10 seconde later!!!