Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Dit hebben de testen van etos 2 voor 5 bijna altijd maar zie op de 2e foto op de plek waar het streepje moet staan wel een licht streepje hoor hoe is ie nu ?

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat is heel vaag zeg. Nieuwe test doen. Succes en hopen op een mooi streepje op de juiste plek

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Asjemenou.... het streepje neemt letterlijk een loopje met je :( ehm, zou zeker nogmaals testen hoor!

4. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2144 Liescakes, 11 dec 2012
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
    Hij is nu witter dan de sneeuw die buiten ligt, hihi.
    Morgen maar weer! Ik ben ook wel vroeg hoor, zit nu op 10 DPO. Kan geen kwaad om nog even te wachten. Maar die onzekerheid vind ik nog veel erger dan een negatieve test!

X

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lov , knufff ga heel hard voor je duimen !!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov: ik duim heel hard mee! Dikke knuffel...

Posi-testers: gefeliciteerd! :D

Liescakes: ik zou nog een nieuwe test doen, met deze test was gewoon wat mis hoor..

7. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    HUH??? Dit is raar zeg!!! Ik zou zeggen dat ie positief was, maar hoe kan zo'n streepje dan zo razendsnel verdwijnen? Weet wel dat sommige testen na afleestijd weer negatief worden (de plustest van kruidvat bijvoorbeeld). Maar zo snel? :( :( :( Ik zou nog een testje wagen.

8. Liescakes

Liescakes Actief lid

7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenochtend ga ik een kv test doen. Dan zit ik op 10 DPO (oh, dat heb ik hierboven dus verkeerd getypt :)). Ik heb gelezen dat kv testen al op 8 DPO kunnen. Maar laat ik het dan maar wel met ochtendurine doen, haha.

Liefs!

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Spannend liescakes, laat je het ons weer weten. Ga hard voor je duimen, veel succes!!! :)

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb net even een testje gedaan. Zal zo uitleggen hoe en wat maar wil graag eerst jullie mening.

Hieronder een foto met twee positieve testen. Vinden jullie de teststreep op een van beide duidelijker dan op de andere? (I know, ze knallen allebei, maar daar gaat 't deze keer even niet om). ;)

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,6 KB
      Weergaven:
      31
  11. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Annabeth, per test kan de kleur van de streepjes verschillen, zelfs met dezelfde urine. Je moet je er niet blind op staren. Je bent keizwanger.

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Eigenlijk zou ik je op je kop moeten slaan!;)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    niet meer testen Annabeth !! Maakt je alleen maar ongerust en het bespaart je weer geld ..niet doen , je bent kei zwanger !!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Waar gaat het dan wel om??:(

De enige mening die ik heb is "stop met testen"!!
    Ze zijn beide positief en of de èèn nu een tikkeltje donkerder is als de andere interesseert geen moer.:p
    Je bent zwanger!!!

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Dat weet ik, maar dat was 't punt niet. ;)

Toen mijn test zaterdag lichter werd, vertelde iemand dat testen lichter kunnen worden als je heel veel hcg hebt, omdat de test het dan niet aan zou kunnen. Zij had het getest door haar urine te verdunnen en de streep werd donkerder.

Ik dacht: ik ga dat ook testen. Dit was een amerikaanse en ik weet niet of die testen goed vergelijkbaar zijn met hier.... Dus vandaar....

Ik had op een groter verschil gehoopt, maar misschien had ik dan meer testen moeten inslaan. ;)

De linker test is met "gewone" urine. Bij de rechter test heb ik de urine aangevuld met ongeveer 1/3 kraanwater. En voor mijn gevoel is die tweede donkerder. Apart toch? Dan zou het dus wel kloppen.

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    HAHAHAHAHAHAHA je bent een schat! :D

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Liescakes.......das RAAARRRR!!! Maar ik duim verder.

Annebeth, snap je wel meid, maar wacht even af tot vanmiddag lieverd!!! Mijn duimen draaien kei hard en dit zit gewoon goed!!

edit, zie nu je uitleg, das apart......

18. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hihi ik was dus gewoon benieuwd of het echt zo zou zijn dat verdunde urine een donkerdere test geeft. Leek me zo stug, maar ik geloof dat het wel zo is. :D Grappig toch om te weten? Zien jullie verschil?

19. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Zou niet meer testen hoor, het is overduidelijk toch. Ze knallen en goed ook! Dus dit zit zeker goed. :)

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @ummi92 ik denk ook een indroger hoop het natuurlijk niet

@sietsie dat zijn de woordjes die we zoo graag zien gefeliciteerd

@nicjayden gefeliciteerd die is lekker duidelijk en dat voor een plustest

@liescakes he bah wat een walgelijk test als je dat eerste streepje ziet word je helemaal blij gemaakt maar dit zegt dus ook dat de test niet klopt en dus een foute test is dus het kan nog ik zou een nieuwe test doen

@annabeth zijn beide knallers denk dat de teststreep van de rechter donkerder lijkt omdat de controle streep lichter is

Deel Deze Pagina