Dank je meid, dat is lief! En Liescakes: volgens mij had ik hetzelfde merk test nu. Mijn strepen blijven wel staan. Je had dus echt een hele rare test te pakken denk ik. Hoop dat een volgende wel een duidelijke uitslag geeft.
ANNABETHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! *GA NU ECHT OP MIJN STREPEN STAAN* Boefje, waar... is de man van annabeth!?!?!!?!?!? MELD U ZICH EVEN HIER....EN PLEUR ALLE TESTEN WEG DIE ER NOG IN HUIS LIGGEN!!!
@liescakes: ik heb dat ook al een paar keer gehad bij die test -point testen... belde toen manlief op dat er een mooi streepje stond. en dat die weg was gelopen.. manlief dat ik niet goed bij m,n hoofd was.. 2 dagen daarna had ik het weer gelukkig heeft hij het toen gezien en verklaarde die mij niet meer voor idioot..!!
Ok...11DPO, met middagurine, puur om de hoop de kop in te drukken omdat ik eigenlijk niet zwanger kán zijn en enorme ongikrampen heb. En dan krijg je dit...je hoeft er je bril niet eens voor op te zetten... Bekijk bijlage 292023 Is dit een vals positieve denken jullie? Ik ga er maar wel vanuit, maar verdorie wat ben ik boos op KV! Zou ik nu al een CB early kunnen doen? Want ik wilde juist géén hoop meer
heb mij nbril dus maar even afgedaan...en idd dit is uhh overduidelijk hoor!! Maar ik snap je tekst even niet...KAN je NIET zwanger zijn...puur om de uitslag van jou welke ik zie in je onderschrift of om iets anders?
Mja, omdat de zaadjes van vl niet zwemmen dus Aaaarrrggghhh! Ik wilde juist géén hoop, dit is echt rot! En dan die enorme menstruatiekrampen die ik heb - die maar op één ding kunnen wijzen. Die ongesteldheid komt er duidelijk aan, maar waarom dit dan? *zucht* Zou ik een CB vanmiddag al kunnen doen, of is 11DPO daarvoor echt te vroeg? Ik wil duidelijkheid, hahaha
Ik zou het wel doen hoor, dat is wel een optie als je test al zo 'knalt' die van mij was nog zo vaag als maar kon en ik had een positieve digitale van CB zonder indicator en deze blijkt meer HCG nodig te heben dan die met indicator... ben benieuwd..hup naar de winkel jij!
Huh snap er niks meer van bij jou maddeliefste Wat zal het dan verwarrend voor jou zijn als ik het al niet meer snap
Je kunt best de digitale doen. Gewoon halen. Ik snap dat je duidelijkheid wilt. Menstruatiekrampen kunnen trouwens ook zijn bij een zwangerschap hoor. Ik heb het bij de eerste heel erg gehad. Was er van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Nou niet dus... En mijn zusje had ook erge ongikrampen. Steeds naar de wc om te kijken of er echt geen bloed was. Nee dus. Is het zaad van je man echt te traag om een natuurlijke zwangerschap tot stand te laten komen of is de kans gewoon veel kleiner? Want dit lijkt mij toch echt een positieve test!
Lol een negatieve positieve test!! Wat een knaller... Misschien zat er toch een ondeugend zaadje bij.... Of jouw bm kan heel goed 'stofzuigen'
Hahaha doe de stofzuiger die is gwn kei positief!! Enne ik zoi dan gen morgen ha bellen mrt heel je verhaal endat je dus nu een positieve test heb
Madeliefste, trage zaadjes kan je ook zwanger mee worden hoor... 50% bewoog gewoon bij jullie dus volgens mij kan je die test prima geloven. Vind m veel te duidelijk om vals te zijn. En die ha van jullie is gewoon dom
*proest* En dan hebben we randjesfietsen nog niet eens geprobeerd En echt een knaller hè?! Snap er weinig-tot-niks van! Heb inmiddels de CB in huis, zou ik die vandaag nog doen? En hoe lang moet ik dan wachten? Heb nu een uurtje geleden voor het laatst geplast, en heb ook maar niks meer gedronken in de tussentijd (of moet ik dat wel doen?). Aaarrrggghhh...ik wilde geen spanning meer, donderdag moeten we eigenlijk naar het zkh voor de zaadjes van vl...en nu dit! Kunnen we naar het zkh om te gaan onderzoeken of het baby'tje gezond is. Wereld op z'n kop.