Ik zie haast ook niks Fatima..denk eerder een indroger en al helemaal als ok je verhaal lees over bloedingen en menstruatie. Over 2dg nogmaals testen want dan zou hij duidelijk moeten zijn mocht je zwanger zijn .succes!
ros84 op de fotos hier zie ik het ook niet!! op de tweede zie ik wel een hele lichte witte? streep. in het echt is het heel duidelijk!
Liescakes, mooi hoor!! fatimas, ik zie wel een streepje, maar dan wit ipv roze.... Angie, so dan, over knallers gesproken!! Maar sluit me bij de dames aan dat dit wel heul erg donker is voor 8 dagen voor nod......hoe dan ook gefeliciteerd!!
Angie, ben benieuwd naar wat jouw CB zegt! Jij knalt nl nog eerder dan ik, en ik ben al zo 'vroeg' dat ik er onzeker/mutserig over word
Dank jullie wel allemaal @Jeniyah hoooop het niet haha we willen er maar eentje, maar als het er twee zijn dan komen ze heus ook wel weer groot @Madeliefste Ik laat het wel even weten zodra ik hem gedaan heb, ga vanuit mijn werk linearecta naar de drogist
Gefeliciteerd posi testers! Ik heb een vraag.. Gister heb ik een foto gepost van mijn (knal) posi ovu test. Vandaag op dezelfde tijd weer getest en weer knal posi. Is dit normaal? Normaal gesproken heb ik nooit zulke knallende ovu testen en altijd een korte lh fase, want de dag erna zijn ze dan weer negatief. Gister avond wel geklust, maar betekend dit dat ik nog even door moet klussen?
@jette1976 jij mag lekker meeknallen meis en natuurlijk genietennnnnnnn @eliz30 jij bent klaar met testen en nu genieten van je zwangerschap gefeliciteerd @mammmievan5 bijna naamgenootje nu mammie van 6 straks net als ik gefeliciteerdddddd @lely27 sorry ik zie niets spannend wel want je bent nog vroeg @mamavannikhil ben er van overtuigd dat die positief is gefeliciteerd @jeskejes waarom sloop je die testen dat is niet de bedoeling en volgens mij staat ook niet in de bijsluiter dat je de test moet slopen voor het resultaat, hou de testen gewoon heel aub en even doortesten als je écht zwanger bent word hij vanzelf donkerder en zo niet ben je echt niet zwanger @madeliefste das een mooie knaller meid gefeliciteerd @angie86 mooie knallers ben je nu uitgeknalt @fatimas ik zie helemaal niets niet eens een indroogstreepje sorry @liescakes yeaaaaaaaah mooie woorden gefeliciteerd meid @meiden met ovutesten sorry hier heb ik geen verstand van dus vandaar geen reactie dus niet dat jullie denken dat ik jullie oversla maar wil geen onzinnige dingen antwoorden waar ik geen verstand van heb dat laat ik liever aan de profs over
Mamaatjevan5 ik sloop die testen omdat ik t anders niet op de foto krijg met mn mobiel. En sorry hoor vind je reactie beetje hard. Je weet mn geschiedenis niet en sorry dat ik mn test plaatste hoor. Maar is de eerste x in bijna 2.5 jaar tijd dat ik 2 strepen heb. Dus mag ik ook een keer?!