Nog één brandende vraag.. Als het een miskraam wordt, binnen hoeveel dagen zou het dan een feit moeten zijn..?,?
Volgens mij valt daar geen eenduidig antwoord op te geven, ervaren mama! Maar blijf positief denken! De wonderen zijn de wereld echt nog niet uit.. Ik duim in ieder geval heel hard voor je mee!
Op mijn Iphone zag ik m direct... op me pc moet ik wel heel erg turen.. daarom zei ik.. probeer t morgen of overmorgen nog eens...
voordat een miskraam op gang komt kan wel heel lang duren (weken uit ervaring) Ik had een lege vruchtzak en pas na medicatie op 14 weken ben ik het verloren, Bij sommige mensen komt het niet eens los en hebben ze een curretage nodig maar misschien is er bij jou niks aan de hand meid en ben je gwn lekker zwanger. Kan je geen echo krijgen bij de vk? want als je banner klopt kan je nu een boontje en ongeveer ook al een hartje zien en als je dat heb gezien voel je je vast een stuk beter!
T is gewoon afwachten... je weet t pas als t of gebeurd of op een echo. Maar wie weet zit t wel goed en is er helemaal niks aan de hand. Ik duim voor je meid
Sugarblossum.. Mooi hoor Laura.. Even doortesten nog en door blijven knuffelen lF84.. Ik lijk wel wat te zien.. Hopelijk komende dagen een duidelijker streepje Ervarenmama.. Daar kan je niks over zeggen nee..
Gefeliciteerd nieuwe zwangere!! Mijn ovulatie test gaf eerder aan dat ik mijn ei had 11/12 & 12/12 want inhoud dat ik rond kerst mag testen ipv de 31 ste..ik hoop,duim,bid dat het deze rond raak mag wezen.
Wij lopen bijna gelijk, ik posi ovu testen op 12/12 en 13/12. Ik hoop en bid met je mee.. Zou wel een heel speciaal kerst cadeautje voor ons zijn!
wie heeft het vaker meegemaakt dat ovutesten duidelijk zichtbaar zijn enkele dagen ik test al vanaf 6-12 tot en met vandaag .. omstreeks oktober heb ik gemerkt dat mijn ovu testen wit uitslaan of heel licht als er geen eisprong naderd of na (mogelijke) eisprong. wie heeft raad.... bij deze een lijst van mn ovutesten die zijn opgedroogd ..in album staat een ovutest van vandaag http://www.zwangerschapspagina.nl/members/69374-albums11483-picture70004.html
ow ja hoor angie, die ken ik! Ik heb een rij van 37!! van deze testjes.... Die testjes zijn nog niet positief. Volgens mijn gyn gaf dit aan dat er wel een ei nadert, er nog niet genoeg LH wordt aangemaakt om te springen. Bij mij heeft het ei na die 37 ste test besloten om de sprong toch te wagen....
@Ervaren mama inderdaad wel heel licht die MVM.. dat je symptomen (tijdelijk) verdwijnen of wisselen per dag is niet zo gek rond deze termijn, maar dat licht streepje zou mij ook niet lekker zitten @LF ik zie heel licht een 2e streepje! maar je bent al zolang over tijd, dan is hij wel erg licht? @eefie2 jaa ik zie hem hoor!
jaaa eefie ik zie hem wel degelijk!! thanx voor je reactie... vorige maanden was het verloop vd testen anders.. jeetje ben nu al ruim een week verder..gelukkig heb ik er nog genoeg in huis! heb je ook meegemaakt dat je eindelijk een posi test had en 4/5dagen errna wat bloedverlies voornamelijk oud bloed en geen ongi of posi zw test. heb jij een onregelmatige cyclus?